0 امتیاز
202 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
من وقتی با خانواده ام صمیمی می شوم ، شوهرم عصبانی می شود . چرا باید این جوری بشود ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
عشق و علاقه خانم ها به همان شدت عواطفشان بر می گردد. این شدت علاقه به شدت عواطف برمی گردد ولی آقا این را درک نمیکند زیرا خودش کمرنگی عاطفه دارد . البته آقایان به خانواده شان ، بویژه مادرشان تعصب دارند . ما برای آقایان شدت علاقه نمی گوییم بلکه شدت تعصب می گوییم . آقا شدت علاقه را درک نمی کند . آقا می گوید : تو برادرت را به من ترجیح می دهی ؟ او فکر می کند ، وقتی خانم با خانواده اش یا با برادرش صمیمی می شود ، یعنی شوهرش را دوست ندارد . ما در مشاوره ها می شنویم که آقا می گوید : بین من و مادرت ، یکی را انتخاب کن . ما با هم قابل جمع نیستیم . آقایان ، این شدت علاقه خانم به خانواده اش بخاطر شدت علاقه است نه اینکه شما را دوست ندارد . زیرا کوچکترین ناراحتی درشما ، او را هم ناراحت میکند . این فکر را از سرتان بیرون کنید . شما خانم ها دو تا کار نکنید تا این فکر در آقایان قوت نگیرد . یکی اینکه جلوی آقایان ، قربان صدقه خانواده تان نروید . احترام بگذارید ولی ارتباط عاطفی نداشته باشید . شما خانم هم دوست ندارید آقا در جلوی شما قربان صدقه مادرش برود . یکی دیگر اینکه وقتی شما به دیدار خانواده تان می روید ، آقا را تنها نگذارید . این کار را نکنید . اگر این کار را بکنید ، آن فکر تقویت می شود .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9821918
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...