0 امتیاز
213 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
حدود 7 ساله ازدواج کردم ،ی پسر 4 ساله دارم.شوهرم حدود 3 ساله با ی نفر رابطه داره،قبلا پنهون کرده بود اما الان علنی شده .هرکاری کردم به زندگی برنگشته .
بله دقیقا تا حامله شدم رفت سمت کس دیگة
تمام تفریحاتش با اون طرفه
انگار صیغش کرده
چکار باید بکنم ؟
برم شکایت کنم از دختره؟
نمیخوام جا براش باز کنم
اما تمام خانوادم فهمیدن
من کاری نکردم دختره عکسشونو تو لاین گذاشت و باعث آبروریزی شد
خانواده خودشم در جریانند اما طرف شوهرمو میگیرن
من کنار خانوادش زندگی میکنم
خب باید چیکار کنم
کارم شده به رابطش فکر کردن وگریه کردن
من مشکلاتم زیاده و تمامش گفتنی نیست
فقط ی چیزی
3سال پیش الکی گفت نمیخوامت ،بد رفتارکرد وکتکم زد ،منم اشتباه کردم وجواب ی نفرکه به گوشیم زنگ و اس داد ودادم وباعث شد تمام خانوادش بفهمن.اما یک سال گوشی دست نگرفتم و بعد خودش بهم داد گوشیمو.کارمون به جدایی نکشید .تمام تلاشم ازاون به بعد زندگی آرومم بوده اما به جایی نرسیدم متاسفانه.
باعث عذاب وجدانمه
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
اگر کمی با خودتان صادق باشید شاید در خودتان هم اشکالات متعددی پیدا کنید که باعث بروز چنین فاصله زیادی با همسرتان شده است. اولین قدم جهت بهبود این است که فارغ از اینکه او چه کرده رفتارهای خود را در تمام زمینه ها بهبود دهید.
اما اگر با تمام تلاشها ایشان به زندگی شما پایبند نماند، سعی کنید او را از عواقب کار خود و تاثیر روی فرزندتان اگاه کنید. مراجعه به مشاور حضوری می تواند موثر باشد. اما اگربا تمام این احوال مشکل حل نشد و شما همچنان خواهان زندگی با او بودید, سعی کنید جای خود را خالی نکنید و مثل قبل به او محبت کنید. چون معمولا پس از گذشت زمان رفتارش با نفر جدید هم عادی خواهد شد و ان وقت به سمت شما که در وقت خطا کردنش پای او نشستید برخواهد گشت.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 622
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835915
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...