0 امتیاز
170 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام،ساعات شغلی وکار همسرم منظم نیست،خیلی وقت ها نمیدونم مثلا امروز چه ساعتی از کار بر میگرده ؛موقع برگشتنم بعد از صرف ناهار یا شام به خواب و استراحت احتیاج داره اکثر اوقات دو ساعت حتما میخوابه من سعی میکنم آرامش و آسایش خونه فراهم باشه ،حتی اکثر اوقات تمام وقتمو صرف نگه داری بچه ها میکنم تا ایشون خستگیشون بره،ولی ایشون با وجود مشغله سرکار  خودشون کاری دیگه ای خارج از محیط کاریش هم دنبال میکنه ،حتی اون یک هفته ای که من تازه زایمان کرده بودم و قبلا خواستار این بودم که در کنارم باشه و با وجود اینکه مرخصی هم داشت اما خونه نمی موندند وعنوان میکنن هدف من فی سبیل ا..است و واقعا تو خونه بیکار بودنم برام سخته..ولی من خسته شدم خیلی وقت ها فکر میکنم شاید اشتباه میکنم و زیادی خیالش از سامون خونه راحته و من به هر نحوی شده از پس بچه ها بر میام،تازگی ها هر وقت میاد خونه استقبال گرمی نمیکنم،زمان ناهار و شام دیگه منتظر نمیمونم و کمتر صحبت میکنم و در کل میخوام اینطور وانمود کنم که دیگه حضورش با اهمیت نیست و من طبق ساعاتی که در منزل نیست خودم از پس خودمو بچه های کوچیکم بر میام؛آیا کارم درسته؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
رفتار شما کمکی به وضع و رفتار همسرتان نمیکند. بهتر است بجای کم توجهی با او در فضایی دوستانه ولی صریح صحبت کنید. از نیازهایتان بگویید و بخواهید برای اینکه کیفیت و شادابی زندگی حفظ شود کمی برای شما وقت بگذراند. طوری صحبت نکنیز که فکر کند او را از کارش جدا میکنید بلکه بگویید کار باید در خدمت خانواده و برای کسب روزی و اسایش خانواده باشد. پس اگر کار یا هر چیزی حتی به ظاهر فی سبیل ا... شالوده خانواده را از هم بپاشد هیچوقت خداپسندانه نیست بلکه مخالف فرمان اوست. او باید برای فرزندش پدری کند چون یک زن هیچوقت جای پدر را پر نمیکند حتی اگر تمام وقتش را بگذارد. او را نسبت به وظایفش متوجه کنید اما روش گفتن نباید با تحکم و مقصر کردن او باشد بلکه باید از او در مقابل خودش مشورت بخواهید بگزارید او خودش را جای شما بگزارد و احساس شما را درک کند. شاید چند جلسه مشاوره بتواند به شما کمک کند. اما همواره محبت خود را حفظ کنید و با گفتگو سعی کنید نظرتان را منتقل کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1035
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831343
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...