0 امتیاز
425 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
شوهر من با وجود اینکه تو یه خانواده مذهبی بزرگ شده و خودشم بر عکس اعمالش همیشه ادعای مذهبی بودن داشته،بارها به من خیانت کرده!بارها تو فضای مجازی کارهای غیر اخلاقی با دخترای دیگه انجام داده.هر سریم یه بهونه ایی برای انجامش داشته! با وجود اینکه خیلیم از رابطه ی نزدیکیمون راضیه،اینکارارو میکنه.من واقعا از ادامه ی زندگی نا امیدم.واقعا دیگه اعتمادی ندارم بهش.انقدر اینجوری شده از آدمای مذهبیم بدم میاد.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اگر این ارتباطات فقط در فضای مجازی است سعی کنید ریشه مشکل را درمان کنید. معمولا اینگونه رفتارها ریشه در عدم اغنای روانی در رابطه جنسی دارد البته این احتمال هم وجود دارد که ریشه در عقده های جنسی در جوانی و نوجوانی داشته باشد. (باید توسط متخصص بررسی شود) در هرصورت این شمایید که میتوانید به او در کنترل رفتارش کمک کنید. در بسیاری از این رفتارها فرد مذهبی پس از ان دچار عذاب وجدان میشود. این نشان دهنده عدم رضایت او میباشد. اما کاری که شما باید بکنید این است که اولا با حفظ روحیه و امید او را مانند یک دوست کمک کنید. نیازی نیست در مورد این مسایل بااو حرف بزنید. اول مطمین شوید همانطور که از لحاظ جسمی از رابطه راضی است از لحاظ روانی هم ارضا شود. تنوع در رابطه و ایجاد جذابیت از سمت شما اورا کمک خواهد کرد.
از طرف دیگر سعی کنید با ایجاد روابط خوب و محبت امیز و عدم ایجاد تنش اورا بخود نزدیک کنید و در مورد نیازهایش صریحا با او صحبت کنید. سعی کنید زمان بیشتری با او باشید. کمتر اورا متهم کنید. مذهبی بودنش را در مقابلش تایید کنید و این مساله را یک نکته مثبت بدانید. شاید همین مساله از خیانت واقعی او جلوگیری کرده باشد. بدبینی و ناامیدی مساله را بدتر میکند. تا بهتر شدن او کمی انتظارات خود راکاهش داده و با ایثار کمک کنید تا او کمبودی حس نکند. اگر با این رفتارهای شما مساله بدتر شد میتواند یک اختلال جنسی باشد که برای حل ان حتما باید به متخصص مراجعه نمود اما در صورت ایجاد تغییر حتی موقتی رفتار خود را ادامه دهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 705
بازدید دیروز: 2403
بازدید کل: 9817863
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...