0 امتیاز
443 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
سلام خسته نباشید من23سالمه 3کلا ازدواج کردم رابطه من باهمسرم اوایل سرد بود من کمتر نیاز به رابطه جنسی داشتم واین مشکل ماشده بود العان دوسال عروسی کردم حالا بر عکس شده من نیاز جنسی ام بیشتر شده ولی همسرم همیشه فرار میکند و وقتی برا من نمیگذارد من خیلی به محبتش نیاز دارم ولی توجهی نمیکند در روز کلا سه ساعت همدیگر میبینیم آن موقع راهم میگد پاشو از خانه بریم بیرون خیلی باهاش حرف زدم ولی فایده ندارد تو راخدا کمکم کنید میترسم به گناه بیوفتم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
لطفا به پاسخ پرسشهای مشابه هم دقت کنید. این مساله بارها توضیح داده شده.
در این مساله شما باید سعی کنید در روش زندگیتان تغییرات اساسی ایجاد کنید. روزمرگی مانند غباری روی احساسات و عواطف شما مینشیند و تکرار باعث خستگی و دلزدگی خواهد شد. پس زندگیتان را مدیریت کنید و انگونه که میخواهید بسازید. ایجاد تنوع با چیزهای بسیار ساده و کم هزینه امکانپذیر خواهد بود. سعی کنید علایق همسرتان را بیشتر لحاظ کنید. اولین قدم در این مسیر بازگرداندن شور و نشاط به زندگی است. مردی که برای همسر و نیازهایش وقت کمی میگزارد باید با روشهایی ابتدا به زندگی جذب شود. تنوع در روابط و تغییر در شرایط زندگی کمک خواهد کرد.
دوما با او صحبت کنید. شاید بارها گفته باشید اما نحوه صحبت کردن یک هنر است. در مقابل هرگز انتقاد صرف جوابگو نخواهد بود. سعی کنید از محاسن او بیشتر حرف بزنید و گاهی هم با او در مورد معایبش صحبت کنید. با او مثل دوست برخورد کنید بگذارید روی کمک شما حساب کند. از او بپرسید شما چه کاری میتوانید انجام دهید تا او احساس ارامش بیشتری کند. بگزارید او از نیازهایش بگوید و سپس شما خیلی نرم ولی صریح از نیازتان به محبت بیشتر او و توجه به مساله رابطه جنسی بگویید. از این مساله خجالت نکشید ولی بگویید که چقدر اورا دوست دارید و به کنار او بودن نیاز دارید. برای رابطه ی خود با او زمان مشخصی را تعیین کنید و او و خود را ملزم به رعایت ان کنید. مثلا اگر هر هفته ولی یکساعت انجام میدهید با او قرار بگذارید هر دوهفته اما بمدت سه ساعت اینکار را انجام دهید. این روش برای افراد سرد موثر خواهد بود. اگر همسرتان موافق بود حتما به یک مشاور ترجیحا سکستراپ مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1139
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836432
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...