0 امتیاز
414 بازدید
در سلامت ، بهداشت توسط
با سلام خدمت مدیر محترم گروه

عذرخواهم نمیدانم این سوال در اینجا مطرح کردنش درست است یا خیر؟ من سه سال است که ازدواج کرده ام. روابط جنسی خوبی با همسرم دارم و مشکل خاصی ندارم. اما در مورد ارضا شدن من با دخول و تحریکات همسرم ارضا نمی شوم اما خیلی تحریک می شوم . در پایان رابطه و بعد از ارضا شدن همسرم بالای شکم او می نشینم و با حرکات جلو و عقب اندام تناسلی خودم و با تحریک کلیتوریس ارضا می شوم. این کار زمان زیادی نمی برد شاید 5 دقیقه یا حتی کمتر. و فکر می کنم بدون تحریکات او با این کار من راحت ارضا می شوم. حالا سوال من این است آیا این کار شبیه خودارضایی نیست؟ چون من شنیده ام خودارضایی در زمان کم صورت می گیرد و عوارض زیادی برای بدن دارد. لطفا در این مورد من را راهنمایی کنید چون من قبل از ازدواج ریزش مو داشته ام ولی الان خیلی بیشتر شده و من می ترسم که به این مساله مربوط باشد.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
نوع ارضای شما رو میشه گفت اکثر خانمها با چنین پوزیشنی ارضا میشن و مشکلی نیست
باید پوزیشنهای دیگر رو امتحان کنید و وقت بیشتری بذارید و سعی کنید تا زمانی که شما ارضا نشدید همسرتون ارضا نشن
در زوجها نحوه ارضا به تمایلات و حرکات طرفین بستگی داره اینکه از چه چیزی خوششون بیاد و لذت ببرن
جز وقت بیشتر گذاشتن و داشتن تمرکز و فکر نکردن به چیزی جز رابطتون و حرف زدن با هم راهکار دیگه ای نیست
تمامیه موارد به خودتون و تمرکزتون برمیگرده
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3016
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9812775
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...