0 امتیاز
120 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خانم رسنگار عزیز
پدر و مادرم خیلی حساس و سختگیرن و فشار میارن روی منو برادرم و مارو محدود میکنن چ تو رفت آمد چ غیره ... ولی برادرم کمتر، چطور باهاشون برخوردکنم ک این فشارها و گیر هاشون کمتر بشه واقعا برام حتی حرف زدن باهاشون سخت شده احساس افسردگی میکنم ... ممنون میشم راهنمایی کنید
من مجرد هستم و خودم اهل رعایت کردن کردن مسایل هستم ولی سختگیری خاموادم خیلی ازار دهنده هست

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
16_ اول اینکه شما باید رفتار انها را طبیعی بدانید و ان را جز بخاطر علاقه شدیدشان به شما ندانید. از حرف زدن فرار نکنید اما سعی کنید در مسایلی حرف برنید که تفاهم دارید. کم کم با انها صمیمی شوید و خود و رعایت کردنتان را به انها اثبات کنید. اما بدانید بدلیل شرایط جامعه این نگرانی واقعا بجاست. دیدتان را به مسایل بازتر کنید و سعی کنید انها را درک کنید.
برای اثبات خود شاید نیاز باشد چندین بار با مادرتان رقت و امد کنید. پس از زمانی ایشان میتواند بشما اعتماد کند و پدرتان را نیز قانع کند ولی هرگز عجله نکنید و با انها مخالفت نکنید. حتما با انها صمیمی شوید و مشکلات را به سادگی با انها در میان بگذارید. حتا همین مساله را نیز با انها درمیان بگذارید و مطمین باشید با گفتگو و صبر شرایط تغییر خواهد کرد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

18 نفر آنلاین
0 عضو و 18 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 949
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834003
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...