0 امتیاز
2.4هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام  من تازه رفتم خونه خودم .دانشجوام هستم .من نمیدوم چطوری از شوهرم پول بگیرم خودش هم جوری نیس که ببینه مول ندارم بهم مول بده یا اگه بده خیلی کم میده که باز چند روز بعد باید ازش پول بگیرم نمیدونم چطوری بهش بگم پول لازم دارم دوست دارم خودش درک کنه بفهمه که زن نیاز داره پول .به حر حال ادم خرید داری چیزی دوست داره بخره .خونه پدرم که بودم خیلی خوب خرج میکردم بهترین لباس هو بهترین چیزا .ولی الان نه فکر میکنه مثلا یه مانتو که برام میگیره دیگه من جیزی لازم ندارم بگم من چیزی لازم دارم میگه ای بابا واست که مانتو گرفتم .تو مول گرفتن ازش مشکل دارم دوست دارم یه جوری ر
فتار کنم خودش بفهمه که من پول لازم دارم میشه راهنماییم کنید چه رفتاری باید بکنم ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
38_اول باید وضع مالی او را درک کنید و خواسته هایتان براساس درامد او باشد. اما اگر در این مورد مشکلی ندارد سعی کنید خیلی صریح ولی مودبانه با او سخن بگویید و شرایط و نیازهایتان را باو بگویید. از این مساله خجالت نکشید. ولی لحن گفتگو باید بسیار صمیمانه باشد. سعی کنید در خریدهایتان نظم داشته باشید. لیست نیازهایتان را به همراه مبلغ محاسبه کرده او را در جریان بگزارید تا بداند مثلا هفته ای چقدر نیاز دارید. سعی کنید روی کاغذ یادداشت بگذارید و نیازتان را یاداوری کنید ولی اصرار نکنید. این نظم اورا به شرایط شما اشنا خواهد کرد. اما بطور کلی در خرج زیاده روی نکنید چون احساس بدی به مرد منتقل میکند. از نحوه برخورد او دلگیر نشوید چون رفتارش بدلیل عدم اگاهی از شرایط شما طبیعی است. پس دراولین فرصت بصورت محبت امیز با او صحبت کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1338
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9842079
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...