0 امتیاز
412 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
من بیست وچهار ساله ازدواج کردم شوهرم زود انزاری داره .من هروقت خواسته بهش دادم دوشب در میان میخواد من هیچ وقت هیچ لذتی تو زندگیم نداشتم عصبیه وحرف هیچ کس رو قبول نداره مشاوره تلفنی میگرفتم گفت ببرش دکتر نمیاد چکار کنم
عصبی هستم مشاوره میگفت رو بچه ها هم تاثیرگذاشته الان پسرم 18سالشه کلی با پدرش مشکل داره.خودم همیشه تو آرزوی یک وآغوش گرم وسکس حداقل پنج دقیقه ای موندم تو آرزوی این که بعد از سکس بغلم کنه نه این که فش بده خسته شدم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
متاسفانه خیلی زودتر از این باید اقدام میکردید. پس از گذشت بیش از بیست سال تغییر بسیار سخت است. با اینحال سعی کنید با یک سرچ کوتاه روشهای خانگی و قابل دسترس درمان زود انزالی را یاد بگیرید و سعی کنید انها را بکار بگیرید.
درمورد پرخاشگری حتما یکبار با همسرتان صریح و جدی ولی مودبانه سخن بگویید و از نیازهایتان و تاثیری که عدم ارضای انها در محبت و علاقه شما به او دارد بگویید. او باید بداند که این عصبانیت و عدم توجه او مانند موریانه شالوده زندگی را سست میکند.
با او از روزهای اول زندگی سخن بگویید و ارزوهایتان را برایش یاداوری کنید. از او بپرسید ایا این همان رویایی است که برای شما انتظار داشت. در کنار این مسایل از خوبیهایش بگویید و تعریف کنید اما بگویید که این کافی نیست و یک زندگی ارام نیازمند تلاش دوطرفه است.
برای او کتابهایی در مورد نیازها و نحوه ارتباط با همسر تهیه کنید و خواهش کنید که فقط انها را مطالعه کند. لازم نیست از او تاثیرش را بپرسید فقط دانستن مسایل در طول زمان مساله را بهبود میدهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9802872
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...