0 امتیاز
182 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام  امروز عصرشوهرم اومده بود بعداز چند ما ه شروع کرد به قران خوندن سوره توبه را خوند گفت توبه کردم وشب نماز خوند توحال خودش هم نبود بعدازش پرسیدم باسماجت من که بیا مثل دوتا دوست باهم حرف بزنیم نه مثل زن شوهر که اعتراف کرد که اونو حلال کنم گفتم برا چی کلی اسرار که گفت با یکی از مسافراش دوست شده بود برا مدتی ورابطه هم داشتن خواست که اورا ببخشم منم خیلی بهش اطمینان داشتم بااین کار که کرد وقولی که بهش دادم مثل دوتا دوست باشیم نه زن وشوهر موندم چه کار کنم چی بگم اصلا دنبالشو بگیرم یا نه الان هم چشم روهم نذاشتم دارم دیونه میشم ازش بدم اومده ازاین همه اعتماد من سواستفاده کرده تازه ازم حلالیت هم میخواد توروخدا کمک کنید که چه برخوردی باهاش داشته باشم چطور این دل ساده که سریع گول حرفهاشومیخوره راضی کنم دارم دیوانه میشم کمک کنید ازیک طرف دوست ندارم کسی مثل بزرگترش هم بدونه که ابروش بره اسم خداروبراش قسم خوردم که مثل دوست باشیم موندم ازقبل که تازه ازدواج کردیم بهش گفته بودم هرخطای رومیتونم ازش چشم بپوشم به جز این کار نمیدونم دیگه راه درست رو بگیدممنون از لطف شما

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام دوست عزیز  
از اصل تغافل استفاده کنید وبروی همسرتون نیاورید وسعی کنید اگر کمی وکاستی درروابطتون داشتید جبران وبرطرف کنید ودر ضمن از شک وبد بینی بپرهیزید
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز لطفا به خودتان مسلط باشید و احساساتتان را کنترل کنید. به این رفتار همسرتان خوشبین باشید و زود قضاوت نکنید. سعی کنید چند روزی به این مساله فکر نکنید و با مسایلی خود را مشغول کنید. اگر همسرتان احساس پشیمانی کرده ان را قبول کنید. با محبتتان باو کمک کنید تا مساله را فراموش کند این باعث عدم تکرار خواهد شد. درست است که اعتماد بسادگی بر نخواهد گشت اما اولین قدم در برگشت اعتماد و حفظ زندگی دادن فرصت برای جبران است. به این فکر کنید که اگر او واقعا بخواهد تغییر کند چه باید بکند. پس مسیر جبران را باز نگهدارید. به این فکر کنید که تا بحال چه کمبودهایی ازطرف شما بوده است و درصدد جبران باشید. به اینده فکر کنید و امیدوار باشید. فرض کنید برای یک دوست صمیمیتان این اتفاق افتاده و از شما کمک میخواهد. به او کمک کنید چون اگر جبهه بگیرید و از او دور شوید احتمال خطای دوباره بیشتتر میشود. پس به حفظ زندگیتان فکر کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1144
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836437
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...