0 امتیاز
118 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
سلام.خسته نباشید.من یه پسر دارم که تازه 5سالش تموم شده.من پسرم رو مدت 2 ساله که تنها بزرگ میکنم.همسر من به خاطر موقعیت شغلی که داره فقط 2شب در هفته اون هم از ساعت 8 شب تا 4 صبح خونست.مشکلی که من دارم اینه که پسرم در کل روز خیلی خوب و سر براهه و اذیتاش در حد بچه های دیگست.ممکنه در طول روز منو اذیت کنه ولی باز ازم حساب میبره و خیلی هم به من وابستست.ولی وقتی پدرش میاد خونه خیلی اذیت میکنه انقدر که سرسام میگیریم.همش لجبازی میکنه ،زور میکنه ،پرخاشگری داره بهضی وقتا داد میزنه ،پدرش رو اذیت میکنه،دست رو نقطه ضعفامون میزاره،مثلا وقتیکه پدرش اخبار نگاه میکنه با لجبازی تلوزیون رو خاموش میکنه یا خونه رو بهم میریزه که من صدام در بیاد خلاصه هر کاری که از دستش بربیاد انجام میده تا بلاخره ما عاصی میشیم یا من گریه میکنم ،یا اون کتک میخوره .....یا در نهایت شامی که قرار بود دور هم بشینیم بخوریم نخورده میریزیمش بیرون.من اصلا علت این کاراش رو نمیدونم کلافه میشم .خودم خیلی عصبیم ولی سعی میکنم این وقتا به روی خودم نیارم بخاطرهمسرم که خسته از کار و جادست.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا بتونیم از این فرصتهای کم در کنار هم بودن بخوبی استفاده کنیم و لذت ببریم.
با تشکر از شما

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
فرزند شما بشدت نیاز به محبت وحمایت پدر دارد وباتمام کارها وحرکات ورفتارش از شما وپدرش این محبت را التماس میکند وسعی میکند جلب توجه کرده ونگاه والدینش را حتی برای تنبیه چند لحظه ای از خود کند .اودوست دارد پدرش بااو بازی کند وبرایش وقت بگذارد وبه او توجه کند وقتی میبیند این مورد محقق نمیشود عاصی شده ودست به چنین اعمالی میزند .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2010
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840307
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...