0 امتیاز
138 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام شوهرم همیشه عجله داره مثلا تو پمپ بنزین منتظریم که ماشین جلویی حرکت کنه اول که کلی غر میزنه بعد من میگم صبر کن میبینیم راننده ماشین جلویی پیاده شد و ماشینش رو هل داد نگو بنزین تموم کرده، نمیتونه برای چند ساعت یه جا بمونه.الان تو کارش به مشکل خورده و نمیتونه با یه نفر کار کنه .بیکار نمیمونه سریع وار پیدا میکنه ولی دوباره دو ماه دیگه میره سراغ یکی دیگه، کارش خیاطی و از کسی کار میگیره میدوزه و تحویل میده  تو درس هم موفق نبوده.یعنی مشکل داره؟ 28سالش هست من هم 22 ساله دانشجوی لیسانس راستی در کارش هم موفق نیست ولی قبول تمیکنه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
ویرایش شده توسط zrastegar
این مساله ریشه در تربیت و ژنتیک او دارد و تغییر ان نیاز به زمان دارد. برای شروع سعی کنید در مقابل عجله ها و تصمیمات سریع او بی تفاوتی نشان دهید و بگزارید تا نتیجه ش را بدهد. جواب دادن و بحث اثر عکس خواهد داشت. هرچه او عجله کرد شما صبوری به خرج دهید گاهگاهی با ارامش با او صحبت کنید و به او بگویید این مساله باعث استرس و عصبی شدن خود او خواهد شد. بگویید که نگران او هستید. از خود او کمک بخواهید و نظرش را درباره نتیجه کارهایش بخواهید.
در مورد کارش بیشتر با او صحبت کنید و از او در مورد مشکلات کاریش بپرسید. سعی کنید بیشتر او حرف بزند تا بفهمید مشکل اصلی او چیست.
تمرینهای ورزشی و یوگا به او کمک خواهد کرد. سعی کنید بجای مقابله به او کمک کنید تا بتواند این مساله را کنترل کند. اگر این مساله شدت زیادی دارد حتما باید ب پزشک متخصص مخصوصا روانپزشک مراجعه کرد تا با بررسی دقیق پیشیه این مسيله در دوران کودکی ،ب درمان دارویی بپردازد
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

15 نفر آنلاین
0 عضو و 15 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1852
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834906
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...