0 امتیاز
160 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام، همسره من جدیدا کبوتر خریده وعلاقه شدیدی هم بهشون داره به صورتیکه با مخالفت کردنه من خیلی ناراحت میشه ما بیست ساله که ازدواج کردیم، کلی سختی کشیدیم ولی هیچ کدام مثل این موضوع منو اذیت نکرده در ضمنی که همسره من ذاتا خسیس هم هست در مقابل اعتراض من میگه او هر کاری که دوست داری اتجام میدیر(درس، دانشگاه، گوشی، خیاطی) بهش گفتم کدوم مورد رو شما دوست نداشتی ويا باعث ناراحتیت میشده ولی فقط اخم میکنه و ناراحت میشه،خانوادم هم همه ازاین مسئله بدشون میاد و من سعی درپنهان کردنش رو دارم پسرهام هم کلی ازین موضوع ناراحتن، خواهش میکنم منو راهنمایی کنین

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
هر فردی در سنین مختلف علایق مختلفی دارد و از انجاییکه این کار بخودی خود کار مشکل داری نیست نمیتوانید به راحتی اورا قانع کنید.
سعی کنید کارهای زیر را انجام دهید.
۱- با بحث و مقابله سعی نکنید او را منصرف کنید. بجای ان فقط بگویید که با اینکار حس بدی پیدا کرده اید.
۲- معمولا برای کسی که تابحال این کار را نمیکرده یک علاقه زودگذر است پس سعی کنید اورا از خود دور نکنید ولی عدم رضایت خود را نشان دهید. این مربوط به فرزندان هم میشود. انها هم باید مودبانه اعتراضشان را اعلام کنند. تکرار این مساله کمک خواهد کرد.
۳- سعی کنید تنوع ایجاد کنید و کارهایی که دوست دارد را بیشتر انجام دهید. مثلا اگر رفتن به جایی را دوست دارد برنامه ریزی کنید. یا اگر سینما یا تفریح دیگری را دوست دارد حتما ان را در برنامه تان قرار دهید.
رفتن به این سمت بدلیل عدم داشتن تفریحات مناسب و تنوع در زندگی است. پس اورا درک کنید و کمکش کنید تا تفریحات سالم متنوع داشته باشد.
۴- این مساله احتمالا کمی به شما و کمبود توجه از سمت شما بر میگردد پس سعی کنید بیش از گذشته به او ابراز علاقه و محبت کنید و با او صمیمی باشید. اینکار او میتواند ریشه در کمبود توجه از سمت شما داشته باشد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1513
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831821
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...