0 امتیاز
178 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام,الان نزدیک 5ساله شوهرم با ی زنه دیگس وقتی فهمیدم گفت به خاطر اخلاق تو این کارو کردم خستم کردی از بس بهم گیر میدادی بهم توجه نداشتی همش دنبال پولو ولخرجی و خوش گذرونی خودت بودی الانم فکر میکنم زنه حامله باشه تو رو خدا ی راهی جلوم بذارین اصلانم قدرت تصمیم گیری ندارم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
متاسفانه فارغ از اینکه شوهر شما چقدر مقصر است، می توان مطمین باشید که شما کوتاهی کرده اید. اینکه شما پس از 5 سال این موضوع را متوجه شده اید مساله کوچکی نیست. احتمالا خود شما هم اگر به عقب برگردیدبه اشتباهات خود پی خواهید برد و به آن اذعان خواهید داشت. اگر خود را مقصر نمیدانید و قصد متهم کردن او و تحت فشار قرار دادن او را داشته باشید احتمال نتیجه گرفتن بسیار کم است و حتما باید از مشاور کمک بگیرید. اما اگر این طورنیست، روشهای زیر را برای حفظ و بازگشت خودتان و همسرتان به زندگی انجام دهید

- قراری خارج از خانه با او بگذارید و با ظاهری آراسته با او صحبت کنید. قبل از هرچیز از او بابت تمام سالهایی که به او بی توجه بوده اد عذرخواهی کنید و بگوئید که خواهان جبران تمامی آنها هستید.

- از خود او کمک بخواهید و بگویید که برای ادامه و حفظ زندگی چه راه حلی را پیشنهاد میکند.

- از او بپرسید که آیا فقط شما مقصر بوده اید و آیا فکر نمیکند او هم می توانست با صحبت و.. مشکل را حل کند و با این روش نادرست مشککل را بسیار پیچیده تر نکند!!

- به او بگوئید که زندگیتان و او را دوست دارید و نمیخواهید از دستش بدهید. و حاضرید برای آن هر کاری انجام دهید.

در کنار این مسایل باید حتما دیدگاه و روش زندگیتان را تغییر دهید تا احتمال آسیب را کاهش دهید. آسیب بزرگ به زندگی همواره از نقاط ضعف نشات می گیرد پس سعی کنید نقاط ضعف خود را حل کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 620
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9822473
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...