0 امتیاز
315 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام خسته نباشید، دختری 21ماهه دارم خیلی باهوش فعال اما نترس و در کنترل کردنش خیلی مشکل دارم مخصوصا در مواقع خواب یا توی ماشین یک جا نمیشینه  کتاب میخونم برام شعر می خونه کتاب بر می داره  داستان میگه اما وقتی کسی باهاش حرف میزنه شوخی میکنه داد می زن ه  طرف مقابل میزنه گاز میگیره به هر  بهانه گریه میکنه آخرش جیش میکنه تو شروارش چیکار کنم تصمیم گرفتم دیگه دعواش نکنم نگم  این کار درسته این کار غلط بهش میگم باهاش حرف نمزنم بعد خودش میگه ببخشید بعد من میبوسمش باهاش حرف میزنم ایکارم درسته یا اشتباهه کمک کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزیز. از ویژگیهای این سن جست و خیز و سرعت عمل است بسیار کنجکاو و به دنبال کسب استقلال خود هستند بنابراین مخالفت کردن لجبازی و حتی بر خلاف میل شما کاری کردن طبیعیه هنوز حس مشارکت و پیروی و اطاعت در او شکل نگرفته بناب این توقع زیادی از او نداشته باشید . داد زدن و جیغ کشیدن و گاز گرفتن و عصبی شدنش مختص این سن هست پس نگران نباشید و حوصله بخرج بدید. فضای کنجکاوی برای او فراهم کنید تاب اوری خودتونو افزایش بدید ان شا الله پا به دو سالگی گذاشت بسیاری از رفتارهای او ارامتر خواهد شد .زمینه پیروزی و موفقیت را براش فراهم کنید و از بادکنک و پاره کردن روزنامه جهت بازی استفاده کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1912
بازدید دیروز: 1066
بازدید کل: 9824831
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...