0 امتیاز
162 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
من یه دختر 5 ساله دارم دو ساله پیش جداشدم و یک سالم هست که ازدواج کردم
دخترم کلا با ماست وشوهرمم هیچ مشکلی نداره همینطورم خانواده شوهرم ...
من وقتی دخترم کاره اشتباهی میکنه دعواش میکنم و بعضی وقتها هم باباش دعواش میکنه ولی وقتی اون باهش برخورد میکنه با اینکه میدونم به جا بوده و اشتباه نکرده ناراحت میشم چیکار کنم ؟
ودیگه اینکه وقتی دعواش میکنه من باید چه رفتاری نشون بدم که دخترم از شوهرم بدش نیاد وبفهمه کارش اشتباه بوده که پدرش دعواش کرده,بعدم میخوام کاری کنم که همینطور که پیشه ماست و به ما وابسطه است وابستگیش بیشتر بشه و جوری باسه خودش دیگه نخواد همون دوماه یک باری که میره پیشه مادر بزرگ پدریش دیگه نخواد که بره میخوام این تصمیم خودش باشه؛ما تمام سعیمونو برای رفاهش انجام میدیم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام. اینکه زندگی مجدد با ارامشی دارید خوشحالم.اما فرزند شما به همون اندازه که شما بهش احساس تعلق دارید مسلما پدرش و خانواده پدریش هم چنین احساسی دارند بنابراین حتی توصیه میکنم فرزندتون به کانالی هدایت نکنید که الان تماما شما را انتخاب کنه. اجازه بدید خودش انتخاب کنه و مسولیت انتخابش هم در اینده بعهده بگیره. اما لازم هست بگم بچه های تو سن ۴ تا ۵ سال کنجکاو هستن و بدنبال ابتکار و خلاقیت . بنابراین جهت دهی به رفتار و افکار کودک باید با دقت انجام بشه. تا می تونید با بازی و شعر و پاداش  کودک را جهت بدهید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 618
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835911
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...