0 امتیاز
3.1هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و خسته نباشید
من سه ماهه عقد کردم،
قبل از عقدم با مشکل خودارضایی درگیر بودم
الان که در دوران عقد رابطه کامل ندارم با همسرم اما ازطریق دست همسرم یا مالش بدن او با الت تناسلی ام ارضا میشم،
اما نگرانم که بعد ازدواجم نتونم با دخول ارضا بشم...
از رابطه باهمسرم لذت می برم اما به علت محدودیت ایجاد کردن خانواده در دیدار من و همسرم،و اینکه ایشون به سفر میرن،گاهاً هنوز به خود ارضایی دچارم و بسیار هم از این مسئله رنج می برم،نمیخوام خودم خودم رو ارضا کنم،
بنظر شما در دوران عقد من که مشکل دارم،همین مدل که همسرم ارضام میکنه،خوبه یا چون شبیه خودارضایی هست،باید عوض شه و با چی جایگزین بشه؟
و اینکه ایا به علت خودارضایی ممکن است در ارضا با دخول دچار مشکل بشم؟
ایا الان کاری از دستم برمیاد؟
واقعاً پشیمون هستم برای این گناه کبیرهه
خیلی همسرم رو دوست دارم و زندگیم رو،خواهش میکنم کمکم کنید
ممنونم ازتون،خدا خیرتون بده
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
اولین کار شما باید این باشد که هرچه میتوانید شرایط را برای خودتان اماده کنید تا بتوانید از طریق درست نیازتان را براورده کنید. خودارضایی در طولانی مدت اثرات بسیار مخربی خواهد داشت. از طرفی سعی کنید با روشهای کاهش میل جنسی و تفریحات سالم و مخصوصا ورزش خود را مشغول کنید و در مقابل وسوسه ها مقاومت خود را بالا ببرید. توکل بخدا و کمک از او را فراموش نکنید و سعی کنید با مهیا کردن شرایط زودتر به خانه خودتان بروید.
روش ارضا اگر توسط همسر انجام شود خودارضایی نیست و درصورتیکه تکرار ان به یک روش خاص زیاد نباشد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. نگران نباشید و فقط به عدم خودارضایی تمرکز کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 297
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9801570
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...