0 امتیاز
1.9هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خسته نباشید، اولین نکته ی که جا داره بگم اینه که همسرم اصلا اجازه نمیده  پیش مشاور و ... برم. ما دو سال ازدواج کردیم من 25 سالم و همسرم 30 هر وقت بحثمون میشه میگه تو سکس ازت راضی نیستم و فقط دنبال ارضا شدن خودت هستی ولی هر کاری که از دستم بر اومده براش انجام دادم حتی من بعضی وقتا اصرار میکنم که کرم و ژل بخره که سکس مقعد داشته باشیم ولی همچنان ناراضی و دایما غر میزنه و ازم خواسته های غیر منطقی داره مثل سکس ضبدری و ... یه مدت بهم گیر داده بود که میری مهمونی از زنا یواشکی فیلم بگیر برام بیار یا میگفت فلانی جلوت لباس عوض کرد لباس زیرش چه شکلی بود و..... و خودش میگه درست تربیت جنسی نشدم میگه مجردی همش با فکر و خیال این و اون جق زدم و اصلا راضی نمیشه چه خودش یا من بریم مشاوره خیلی افسرده شدم و اعتماد به نفسم خیلی اومده پایین بهش میگم انقدر اصرار میکنی برای سکس ضبدری من همش پیش خودم فکر میکنم من دوست نداری میگه چون دوستت دارم میام همه چیز بهت میگم اگه دوست نداشتم که میرفتم یواشکی انجام میدادم، و. دایما در حال چت کردن و سکس چت خودم یبار دیدم با یه زن که شوهر و بچه داشت چت میکرد و دایما این افراد تغییر میکنن ولی یه ذره هم بهش اعتماد ندارم و انقدر حرص میخورم و عصبی شدم که معده درد میگیرم ولرز میکنم، و کلا خیلی زبون بازه و طوری حرف میزنه که محکومت میکنه چند بار غیر مستقیم سر چت هاش بهش گیر دادم که گفت تو اعتماد نداری و من هیچ کاری نمیکنم و ... و گوشیش هم رمز داره که به من نمیگه و میگه. وقتی سرم تو گوشیمه برای فرار از فکر و خیاله میگه اینطوری آروم میشم و ذهنم از کار میاد بیرون چون ما دچار بحران مالی شدیم چند وقته ولی کلا داغونم خیلی خسته م.و یه آدمیه که هیچوقت از هیچی راضی نیست و همش غر میزنه و خیلی خیلی توقعیه و میگه اینا به خاط اینه که دستم الان خالیه و حالم بد میشه، و کلا خیلی حشریه و تو هر شرایطی فقط به سکس فکر میکنه و ما تقریبا هر شب سکس داریم و من هم راضیم ولی حرفاش و کاراش و اینکه ازم توقع های بیجا داره دیونه م کرده و خیلی تنوع طلبه، و من هر کاری از دستم بر اومده انجام دادم دیگه کم اوردم انقدر غر به جونم میزنه که پیش خودم میگم به در خواستش جواب مثبت بدم( سکس ضبدری) ولی چون این حرکت دوست ندارم میدونم صدمه میخورم ولی دیگه کشش غر و چت کردن و .... ندارم.دستم از همه جا کوتاه تورو خدا وضح توضیح بدید چیکار کنم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
همسر شما باحتمال زیاد دچار نوعی اختلال جنسی باشد که باید حتما از متخصص کمک بگیرید. مطمین باشید پاسخ مثبت به درخواست غیرمنطقی او بعدا شما را پشیمان خواهد کرد. او بعد از این از شما درخواستهای دیگری خواهد داشت و احتمالا شما را متهم خواهد کرد. پس هرگز قبول نکنید. از روشهای کاهش میل جنسی برای او استفاده کنید و سعی کنید او را تشویق کنید تا در کارش موفق شود. موفقیت مرد در کار او را بسیار با انگیزه و در گیر کار خواهد کرد. تفریحات سالم و ورزش به او کمک خواهد کرد. ولی حتی اگر او مایل نیست به روانشناس مراجعه کند شما برای اگاهی از روشهای اصلاح رفتار و کاهش میل او حتما به متخصص مراجعه نمایید.
توسط
ایشون اجازه نمیدن من برم پیش متخصص میشه راهنماییم کنید از چه طریقی میتونم میل جنسیشون کم کنم
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز مشکل باید ریشه ای و با صبر و حوصله حل شود, کم کردن میل جنسی همسر نیاز به روشهایی با موافقت خود او دارد. مثل ورزش منظم , تفریحات سالم و مشغول شدن به کار و فعالیت زیاد و البته درمانهای دارویی و خوراکی که باید پزشک تجویز کند.
لطفا مساله را کامل و واضح بیان کنید تا بهتر بتوان راهنمایی کرد.
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر محترم

مدیرمحتوایی سایت قرآن ناطق (عج) هستم

این طور به نظر میرسد که شما سوالات غیرواقعی خود را در سایت مطرح می کنید و با ادامه دار کردن سوال وقت مشاوران گرامی سایت را میگیرید.

با احترام خواهشمندم از این روند دست بردارید. در غیر این صورت از طریق ip از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

موفق باشید
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیزم سلام. طرح درست مسله نصف راه حل هست. تا زمانی که یک فرد احساس کنه از سوی کسی برچسب بدی خورده مقاومت میکند. و حتی دفاع. پس توصیه میکنم در ابتدای امر از تکنیک خلع سلاح استفاده کنید. یعنی تصدیقش کنید احساس و تمایلاتش را بپذرید تا بتدریج صلاح و سپر خود را پایین. بیاورد. ( فقط پذیرش و همدلی و همسو شدن با خواسته های شرعی) بعد با همین علاقه استفاده کنید و همسرتونو به سمت یک متخصص سکس هدایت کنید. بعنوان مثال برای یاد گرفتن شیوه های جدید سکس. یا بالاتر بردن رضایت جنسی. در این شیوه صبر شما بسیار مهم است تا بتونید همسرتونو هدایت کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1400
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831708
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...