0 امتیاز
344 بازدید
در قرآن ناطق (عج) توسط
سلام.مشکلی که شوهر من داره اینه که حتی دوماه یکبار هم اقدامی برای برقراری رابطه جنسی نمیکنه و به تبع اون،در طول روز هم هیچ رابطه عاطفی بین ما برقرار نمیشه،خیییییلی باهاش صحبت کردم،خیلی رو رفتارام کار کردم که همه چیز طبق خواسته ی یک مرد باشه اما احساس میکنم که مشکل از فعل و انفعالات جسمیشه و قطعا هورمونهای مردانه ش نامنظم شدن، به هر روشی که بوده ازش خواهش کردم که بره دکتر و آزمایش بده تا زندگیمون از این حالت کسل کننده بیرون بیاد،اما قبول نمیکنه و میگه من مشکلی ندارم،بارها و بارها هم به روشهای مختلف ازش خواستم که اگر مشکلی یا رفتار بدی در من هست که باعث شده ازم دور بشه بهم بگه تا اصلاحش کنم اما همیشه قاطع گفته که تو هیییچ مشکلی نداری،خیلی هم خوبی! الان از نظر اون ،نه خودش مشکل داره،نه من! اما شده چندین ماه هیچ رابطه ای باهم نداشتیم،هروقتم من میرم سمتش دست رد به سینه م میزنه و بهونه های واااااقعا خنده دار میاره که اصلا قانع کننده نیست!!!! من واقعا دارم اذیت میشم،چون فقط داریم از هم دور میشیم.خونمون شده مثل یه خوابگاه که فقط میاد توش غذا میخوره و میخابه و دوباره میره سرکار!!!!چه رفتاری کنم که قبول کنه بره دکتر؟باهاش سرسنگین باشم تازمانیکه قبول کنه!؟
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
با سلام. بسیار مهم هست که این مسله از کی شروع شده و اینکه از ابتدا این نشانه ها بوده است و اینکه در همه شرایط این حالت هست یا بطور موقعیتی و..... بنابراین نیاز به بررسی دارد با توجه به مقدمات تنها راهنمایی که می تونم در این زمینه بکنم این هست که به یک سکس تراپ متخصص مراجعه کنید
توسط
خانم رستگار عزیز،من خودم با مراجعه به مشاوره به این نتیجه رسیدم که ایشون نیاز به مراجعه به درمانکر دارن، اما به سوال من توجه نکردین! مشکلم اینه که قبول نمیکنه که پیش درمانگر بره!!!!
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
البته این احتمال وجود دارد که بدلیل فعالیت زیاد و شاید اتفاقات و مسایل روحی مثل افسردگی فعالیت و میل جنسی او کاهش یافته باشد اما نباید از عوامی دیگر غافل شوید. سعی کنید باو نزدیک شوید و بجای به رخ کشیدن مشکل او بخودش از او دلجویی کنید و بخواهید که با شما دردل کند. بگویید که برای او نگران هستید. صمیمیت شما با او میتواند بشما در فهم مشکلات روحی او کمک کننده باشد.
برای قانع کردن مرد در هر مساله ای نباید مستقیم وارد شویدمخصوصا اگر مربوط به مشکلی از جانب او باشد. سعی کنید با تعریف و تمجید از خوبیها و نکات مثبت او دل اورا بدست اورید. باو محبت کنید و با صمیمیت و مهربانی از او بخواهید بخاطر خود و روحیه اش به متخصص مراجعه کند. پشتکار شما انشالله پاسخ لازم را خواهد داد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3503
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9806303
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...