0 امتیاز
172 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خانم رستگار خسته نباشید،من نیاز به مشاوره دارم،لطفا کمکم کنید،حدود یک ونیم سال هستش که نامزد دارم،همسرم دانشجو بودن،وتازه دوماهی هستش که به سربازی میرن،شرایط طوری بوده که نمیشد ازدواج کرد،به خاطر نرفتن سربازی ونداشتن شغل ثابت،چون سربازی همسرم تموم نشده نمیتونه جایی مشغول به کاربشه،وما نمیتونیم به این زودی وبا این شرایط زندگی مون رو شروع کنیم،به خاطر همین همسرم وخانوادش پیشنهاد دادن تا پایان سربازی که با وجود کسر خدمتها ممکنه یک سال یاشایدم کم تر طول بکشه،با اونا زندگی کنیم،یعنی تو یکی از اتاق های خونشون تا خرج زندگی مون با خانواده همسرم یکی باشه تا بتونیم راحتر زندگی کنیم،ومن هم به محیط جدید ودوری از خانوادم که توشهر دیگه ایی هستن عادت کنم،اما نمیدونم چکار باید کنم،من تویه خانواده کاملا مذهبی بزرگ شدم ورعایت محرم ونامحرم برام خیلی مهمه،وچون یک برادرشوهر مجرد دارم معذبم هستم،میترسم نتونم این شرایط رو تحمل کنم،و خیلی برام سخته پدرشوهرم خرج ماروبدن، ما مشکل خونه نداریم چون پدر شوهرم یه آپارتمان رو برامون آماده کرده،ازطرفی هم میترسم حریم ها بین من وخانواده همسرم با زندگی دریه خونه شکسته بشه،ازتون راهنمایی میخام تا بدونم چه راهی بهتره و چطور باید عمل کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز سلام
با همسرتون در موردسختی حجاب وبحث محرم ونامحرم صحبت کنید وبه تعامل برسید وتوجیه عاقلانه و بامنطق بیاورید وتاکید کنید که هر تصمیمی بگیرد شما موافق هستید نظراتتون و گزینه هاتون رو یادداشت کنید وباهمفکری بهترین مورد را انتخاب کنید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1635
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831943
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...