0 امتیاز
3.6هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
چند وقته با مشکلی روبرو شدم که واقعا نمی دونم چکار کنم.
10ساله که از دواج کردن.شوهرم بسیار گرمه.تمام تلاشم رو کردم براش کم نزارم.
انقدر که به جایی رسیدیم که گاهی اصلا نیاز من رو فراموش می کنه وفقط رابطمون یک طرفه و به طور معاشقه تموم میشه.بارها بهش گفتم ولی فایده نداشته
الآن هم مساله جدیدی برام پیش اومده که موقع رابطه من رو با الفاظ بسیار بدی خطاب قرار میده.ومیگه می خواد سکس من رو با فرد دیگه ای ببینه.این درحالیه که خارج از رابطه بسیار غیرتیه وبه قول معروف نمیزاره آفتاب مهتاب روی من روببینه.
انقدر احساس گناه دارم واین صحبتها برام مشمئز کنندست که همون یک ذره لذتی رو که میبردم هم دیگه نمیبرم.
از من هم می خواد که در این رابطه حرف بزنم وتخیل کنم.حتی چند دفعه اسم افراد روآورد.
انقدر حالم بده که قدرت تصمیم گیری ندارم.
به شوهرم گفتم که اذیت می شم گفت به درک من حال می کنم(ببخشید اینطور مطرح می کنم)
توضیح بیستر واقعا نمی تونم بدم.
من عاشق شوهرم هستم ولی این مساله داره از علاقه من کم میکنه.
درضمن من از جسم مردای دیگه بسیار بدم میاد واین موضوع رو شوهرم می دونه .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
همسر شما احتمالادچار نوعی اختلال جنسی هستند که بهتر است به متخصص مراجعه نمایید. در زمانی که او عادی ست و رفتار خوبی دارد با او صحبت کتید و بگویید که چقدر احساس بدی در زمان رابطه دارید. از او بخواهید خودش را کنترل کند و به احساس شما توجه بیشتری نماید.
اصل مشکل شما با توجه بیشتر همسرتان قابل حل است, پس به روشهای مختلف سعی کنید با او در صمیمیت و مهربانی گفتگو کرده و با تعریف از اخلاقهای خوب او از رابطه انتقاد کنید و بگویید چقدر ازین مساله در عذاب هستید. اگر توانستید قانعش کنید که باشما به مشاور مراجعه کند.
موثرترین روش برای تغییر رفتار او اینست که شما را درک کند و این اتفاق نمی افتد مگر با صحبتهای مداوم و نشان دادن عکس العمل مناسب و حساب شده از طرف شما. سعی کنید با محبت و رفتار خوب اورا به اینکار متمایل کنید ولی قبل از شروع با او شرط بگزارید. معمولا مردان قبل از رابطه مهربانتر هستند و حرف شمارا میپذیرند. سعی کنید با تنوع در رابطه نیازش را براورده کنید تا به روشهای دیگر متوسل نشود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1457
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836750
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...