0 امتیاز
170 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
باسلام

کمتر از یکسال است که ازدواج کرده ام، فوق لیسانس دارم و 6سال بود که شاغل بودم با در امد بسیار عالی،اما بعد از ازدواج خیلی راحت کارم را کنار گذاشتم چون واقعا تا آن زمان کار خانه انجام نداده بودم نیاز داشتم یاد بگیرم،اکنون پس از گذشت چند ماه مهارت بسیارخوبی در کارهای خانه پیدا کرده ام و پیشنهادات کاری بسیار خوبی برای کار دارم، اما چون شغل همسر مهربانم آزاد است و من هر روز صبحانه، ناهار برای ایشان مهیا میکنم و سایر کارهای  دیگر...، دلم میخواهد کار کنم(البته واقعا نیاز مالی ندارم )اما دلم نمی اید همسرم را صبح و ظهر نبینم وغذای مناسبی برای او تهیه نکنم و شب خسته بیایم خانه و... این عوامل موجب شده نتوانم کار کنم و از سوی دیگر دلم میخواهد همان دختر زرنگ و فعال گذشته باشم.چه کنم تا به تعادل برسم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اینکه ارزش خانواده و قدر همسرتان را میدانید و برای خانه داری اینقدر ارزش قایلید جای تشکر بسیار و تبریک دارد. اما در مورد کار , این کار شماست که باید با خانه داری شما هماهنگ شود. شما با انجام کاری پاره وقت یا کاری که بتوان در خانه هم انرا انجام داد میتوانید این تعادل را برقرار کنید. شاید بتوان در چند روز از هفته تعداد ساعات مشخصی کار کنید مثلا حدود شش ساعت در روز. اما توجه داشته باشید به دلیل عدم نیازمالی سعی کنید هرگز از حفظ زندگی خوب خود غافل نشوید. گاهی با همسرتان صحبت کنید و از او مشورت بخواهید. شاید او بهترین مشاور برای شما باشد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

15 نفر آنلاین
0 عضو و 15 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9830608
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...