+1 امتیاز
285 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط admin (870 امتیاز)
ویرایش شده توسط admin
با پوزش از اینکه متن سوال را میگذارم ، عرض میکنم ، اینها سوالات واقعی نیستند، بلکه برای تخریب ذهن مردم و تضعیف جایگاه مدیریت جامعه اسلامی است :

با توجه به اینکه اقرار کردید به یکی از اشتباهاتتان ،ما چه طور به شما اطمینان کنیم که مابقی سخنان و فتاوا و حکمتان اشتباه نیست؟؟آیا کسی که علنا اشتباه کند میتوان پشت سر او نماز خواند؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط admin (870 امتیاز)
بیانات رهبری:

من همین جا در داخل پرانتز عرض کنم.یکی از

خطاهایی که خود ما کردیم -بنده خودم هم در این خطا سهیمم-این مسئله ی تحدید نسل از اواسط دهه ی 70 به این طرف باید متوقف میشد.

البته اولی که سیاست تحدید نسل اتخاذ شد،خوب بود،لازم بود،لیکن از اواسط دهه ی هفتاد باید متوقف میشد.این را متوقف نکردیم.این اشتباه بود.عرض کردم!مسءولین کشور در این اشتباه سهیمند ،بنده ی حقیر هم در این اشتباه سهیمم.این را خدای متعال و تاریخ باید بر ما ببخشد،نسل جوان را باید حفظ کرد.

بیانات رهبر انقلاب در اجتماع بزرگ مردم بجنورد 19 /7 /1391

پاسخ :

دستور قرآن و دين ، اقتدار جامعه اسلامى است. بگونه اى كه كمترين نياز به كفار را داشته و بيشترين رعب را در دل آنها براى تجاوز به حريم مسلمانان را ايجاد كند.

سياست هاى جمعيتى ، بحثى علمى است كه تمام كشورهاى دنيا در شرايط و مقاطع مختلف بر اساس استراتژى قدرت ( كه دلايل قرآنى ان ذكر شد ) ، برنامه ريزى و مديريت ميكنند.

كشورها در زمان جنگ فرسايشى و دراز مدت ، سياست افزايش جمعيت را با انواع فرهنگ سازى و تشويق ، دنبال ميكنند. در دوره پس از جنگ ، كه دوران بازسازى زيربناهاى صنعتى يك كشور است ( ايجاد راه ، بندر ، ريل ، ساخت صنايع مادر مانند فولاد ، سيمان ، پتروشيمى ، ....) ، دوران تورم بسيار بالا و رياضت اقتصادى است. در ژاپن ، آلمان و .. اين برهه ها براحتى مشاهده ميشود. در اين دوران ، تا زمان جان گرفتن اقتصاد و تعادل رسيدن توليد با نياز ( مهار تورم ) ، بايد رشد جمعيت كاهش يابد. و الا بجاى بازسازى كشور ، بايد تبعات اجتماعى اوليات مردم را جواب دهيم ، كه با گرفتار شدن در دور باطل ، هيچگاه فراهم نميشود.

در ايران ، اين مقطع با تغيير سريع فرهنگ جمعيتى ، بسيار موفقيت آميز و فراتر از پيش بينى ها انجام شد.

اما اينكه شرايط تعادل اقتصادى و مهار تورم براى ما در چه زمانى اتفاق افتاده يا خواهد افتاد ، جاى بحث دارد. رهبر جامعه اسلامى در چند سال قبل به اين جمع بندى رسيدند كه بايد سريعا فرهنگ و سياست جمعيتى را برگردانند ، تا اينكه بيست سال بعد كشور دچار مشكل نشود.

اين عين درايت و آينده نگرى در كشورى است كه امروز شرايط ناپايدار بيست ، سى كشور همسايه اش را تا شمال آفريقا ميبينيد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 816
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802089
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...