0 امتیاز
154 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط zrastegar
شوهرم در مهمانی ها و جلوی بزرگ ترها رفتار درستی نداره یه سری رفتارها و کارهایی انحام میده که میشه گفت شخصیت ضعیفی داره و سبک هستش من اصلا دوست ندارم رفتارهاشو دلم میخواد سرسنگین باشه ازیه طرفیم نمیتونم مستقیم بهش بگم چون خیلی غرور داره و میدونم که ناراحت میشه .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. برخی رفتارها متناسب با شخصیت فرد هست بعنوان مثال ما از یک فرد برون گرا این انتظار را داریم که اهل تعامل و شوخی باشد و از یک فرد درون گرا انتظار داریم تو خودش باشه و اثلا تو جمع نباشه . از دید هر شخصیت . تیپ شخصیت دیگر زیاد قابل پذیرش نیست.بنابراین اگر رفتارهای همسرتون متناسب با شخصیتش هست انتظار تغییرات جدی نباشید. اما اگر غیر این هست می تونید غیر مستقیم ناراحتیتونو ابراز کنید و مشوق رفتارهای موقرانه تر و سنگین تر همسرتون باشید. و اینکه متوجه غرور و شخصیت همسرتون هستید من تشکر میکنم. کتاب ازدواج بدون شکست را معرفی میکنم بخشی از این کتاب در مورد نزدیک شدن دو تیپ شخصیتی صحبت شده
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 378
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841119
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...