0 امتیاز
321 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من 5ساله ازدواج کردم ویه پسر 4ساله دارم،شوهرم 3ساله جای خوابش رو از من جداکرده،برای آینده زندگیمون نگرانم،البته ما روابط زناشویی داریم،ولی به خاطرعجله شوهرم من اکثرا ارضا نمیشم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز شما باید حدود یکسالگی به بعد کم کم جای خواب فرزندتان را جدا کنید تا او از همین الان به این مساله عادت کند. از طرفی همسرتان نیز از شما جدا نشود.
بهرحال شما باید یک گفتگوی جدی با همسرتان داشته باشید و از او بخواهید که پس از جدا کردن پسرتان با شما در یک جا بخوابد. اماده کردن فرزند و عادت دادن او وظیفه شماست. اگر تابحال اینکار را نکرده و او بشما عادت کرده باشد کوتاهی کرده اید و سعی کنید در عرض چند هفته یا ماه اورا به تنها خوابیدن عادت دهید. با همسرتان در مورد نیاز جنسب نیز صحبت کنید و خیلی صریح و بدون پرده پوشی بگویید که از این رابطه لذتی نمیبرید و این شمارا دچار کمبود,افسردگی و پرخاشگری خواهد کرد. دقت کنید که خیلی واضح و صریح باید بیان کنید تا تاثیر داشته باشد. باو بگویید که شرایط را طوری مهیا کند که زمان بیشتری برای اینکار بگذارد. تمرین کنید تا صمیمیت بیشتری داشته باشید و بتوانید مشکلات و مسایل را خیلی راحت تر باهم در میان بگذارید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797055
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...