0 امتیاز
262 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
با سلام
من و همسرم چهار ساله ازدواج کردیم و یه پسر سه ساله داریم.از بعد از دنیا امدن پسرم همسرم به من بی توجه شده.لز صبح تا ظهر که سرکاره .ظهر که میادش غذاشو میخوره و میره سراغ کتاباش تا شب موقع غذا و نماز.باز دوباره میره تو اتاقش.اگه خیلی بهش غرغر کنم میاد میشینه تلوزیون دیدن.دریغ از کلمه ای حرف.شب هم پشتشو بهم میکنه میخوابه.دریغ از یه بغل کرفتنی،نولزشی،کلمه عاطفی.از لحاظ سکس هم که تل من نخوام خبری نیست که البته این اواخرهم دیگه با گفتن منم هیج اتفاقی نمیوفته.خیلی احساس تنهایی میکنم،نامه براش نوشتم،صحبت کردم،همش برای دوروزه،لوتم تصتعی،میکه دوسم داره،ولی من احساسش ننیکنم،ارایش میکنم اصلل متوحه نمیشه،بغلش میرم مثل یه تیکه سنک دکتر هم رفتیم یه سری داروهارو داد خیلی خوب بود ولی دیگه ادامه نداد گفت که اینا اثرلت شیمیایی داره،دلیلش هم سرد بودن خودش میدونه و میکه که تو خیلی عاطفی هستی .راستش خیلی حرف هست ولی از حوصله شما خارجه،برای یه زن احساس بدیه،که فکر کنه با وجود شوهرش تنهاست،کمکم کنید ممنون

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. دلیل بی میلی همسرتون نیاز به بررسی بیشتری دارد توصیه میکنم به یک سکس تراپ متخصص مراحعه کنید
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در مورد سرد مزاجی درمانهای گیاهی زیادی وجود دارد حتما پیگیری کنید. سعی کنید فضای خانه را با رایحه های طبیعی و خوب پر کنید و خودتان همیشه بوی خوش بدهید. مهربانی را فراموش نکنید. محبت مداوم با او میتواند او را کمک کند. باید با سوالات مختلف اورا کمک کنید تا از لایه های احساسی خود بیرون اید. از او خیلی صریح بخواهید و با او صحبت کنید تا زندگی خود را حفظ کنید. سعی کنید سبک زندگیتان را عوض کنید و زمان بیشتری را تنها با همسرتان بگذرانید. روند تغییر همسر شما زمان بر و نیازمند صبر شماست. پس قدم بقدم و با پشتکار پیش روید. تمرین تمرکز حسی را فراموش نکنید, این تمرین بسیار کارساز است.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829153
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...