0 امتیاز
228 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
عزیزم بعضی وقتها که البته کم پیش میاد یه سری رفتار بد آقایون باعث میشه خانمها به سمت یه مرد دیگه برن.پس لطفا درباره این مساله هم توضیح بدید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
متاسفانه امروزه اين مسئله به شدن در جامعه قابل مشهود هستش
علل گرايش مرد و زن متاهل به فردي غير از همسرشون ميتواند دلايل متعددي داشته باشد
دلایل متفاوت و زیادی داره.یکیش این که زن و مردی که زیر یک سقف زندگی می کنند ضعفها و کاستی های هم رو می بینند ولی کاستی های دیگری رو نمی بینند و در مواقعی که از هم دلگیر و ناراضی هستند جذب دیگران می شن.همسران یک دیگر را در هر حالتی می بینند مثلا خسته خواب آلود بد اخلاق و...ولی دوستان خود رو همیشه اراسته و خنده رو می بینند.همسران از هم توقعات خاص دارندولی دوستان ندارند.در کل چیزکه دردوستانشون می بینند خود واقعی اونها نیست ومتعصفانه جذب ظواهر دیگران می شن و اگر با همون دوست زیر یک سقف زندگی کنند بی شک با مشکلات فراوانی مواجه می شن
براي اينكه بيشتر و بهتر بتونيم اين مشكل را برطرف كنيم بهتره پاي صحبت هاي همسرتون هم بنشينيم
چون رفتار ايشون نقش مهمي رو در روابط بازي ميكنه
اما نقش مهمتر در شماس كه بايد به جاي تمايل به افراد ديگر سعي كنين نقاط منفي همسرتون رو كشف و در صدد رفع اونها باشين
البته از سوی دیگر، نیاز شدید برخی زنان به تکیه‌گاه و حامی از میان مردان باعث می‌شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند که در نتیجه ضعف اراده و ضعف شخصیتی بانوان یکی از عوامل اصلی شکل گیری چنین ارتباط‌هایی است.
جالب است که بدانید در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود؛ بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع ارتباط با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.
چنین ارتباط‌هایی بدون شک، محکوم به شکست است مگر اینکه رسمی و شرعی شود که پس از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج هاست. بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان شرایط و ویژگی‌های خواستگار و همسر ایده آلشان به اطرافیان و دوستان در لابه لای حرف‌ها و صحبت‌‌هایشان به صورت غیرمستقیم، شرایط را برای ورود و پذیرش خواستگار فراهم کنند و خلاءهای فکری و عاطفیشان را به صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند. در پایان درخور ذکر است که یکی از شاخص‌ترین راه حل‌ها برای خارج شدن از دام چنین دوستی‌ها و ارتباط‌های خطرناکی، واقع بینی است.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1429
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836722
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...