0 امتیاز
144 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
سلام و با تشکر از سایت خوبتون

من موضوعی رو  دیدم که نمیتونم اسمشو خیانت بزارم و در برابر همسرم قبول کردم که یه تفریح بوده چون همسرم به من علاقه داره. ولی شک من هنوز به همسرم برطرف نشده و با اینکه خیلی منطقی و در فضای آروم در مورد این مسئله با همسرم صحبت کردم و قول داده که به من کمک کنه این مسئله برطرف بشه اما باز هم حس بدی در وجود من هست که نمیتونم اعتماد کنم.

لطفا راهنمایی کنید چطور میشه ذهنی که راجع به مسئله ای خراب شده رو دوباره ترمیم کرد. من دوست دارم نگاهم به زندگی قشنگ بشه اما بعضی مواقع فکر کردن به موضوعات گذشته آزارم میده

امیدوارم قرآن نگهدارتون باشه. موفق باشید
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
10_ دوست عزیز به چند نکته دقت کنید.واین نکات را همواره برای خود بازگو کنید تا ملکه ذهنتان شود....این افکار،افکاری است شیطانی برای اینکه زندگی من را خراب کند....هرانسانی ممکن است اشتباه کندمهم پشیمانی است...نقاط مثبت همسرت را دائم به خود یاداوری کن...من باید زندگی و شوهرم رااز......حفظ کنم....همچنین دراین مواقع ذکر زیاد بگوییدوبا تمرینات زیرافکارخود را کنترل کنید
الف) عدم پرورش افکار منفی و تغییر موقعیت فیزیکی و قطع سریع افکار
ب) فریاد زدن واژه بس کن بصورت ذهنی باز خورد منفی افکار و ایجاد حالت تنبیه برای افکار که آمار ورود به ذهن را به شدت کاهش می دهند.
ج) جایگزین کردن فکر منفی با مثبت
د) اهمیت ندادن و عدم دقت به افکار منفی

یک تابلو نقاشی یا یک تصویر زیبا را در یک ساعتی که آرام هستید و سرتان خلوت هست، جلوی خود قرار دهید بعد دقیقاً آنچه را که می بینید روی دفترچه بنویسید از تمام جزییات حتی نوع درختی که بطور مثال در تابلو می بینید این کار را هر روز نیم ساعت تا یک ساعت تمرین کنید تا مهارت کنترل ذهن را یاد بگیریید و از این مهارت برای کنترل فکر هر موقع که بخواهید استفاده کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 742
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841483
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...