0 امتیاز
199 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام مدتی قبل من درخانه ی مادرم بودم وهرچقدربه شوهرم  زنگ میزدم جواب نداد گفتم بیام خونه ‌باپدرم به خونه خودم اومدم دیدم کسی توخونه نیست ولی ماشین شوهرم دم دره گفتم شاید خونه مامانش باشه دروباز کردم دیدم یه زن خونه مادرشوهرم هست .نرفتم تووگریه کنان اومدم بیرون پدرم هم دید .مادرشوهرمینا شهرستان بودن به شوهر خواهرشوهرم زنگ زدم اونم اومد گفتم که یه زن اینجابود زنه از درپشتی رفت.من تونرفته بودم شوهرم مست بود .شوهر خواهرش اونوخونشون برد به خدا اون روزمردم وزنده شدم فردا زنگ زدن هم خودش هم شوهر خواهرشوهرم گفتن که اون صیغه ی دوستش بود اومده بودن صحبت کنن قسم خورد که اون زن به شوهرم ربطی نداره گفتم دوستت کجاست گفت خجالت کشید نیومد زنه هم سنش از شوهرم زیادبود .خلاصه از اون روز بهش خیلی مشکوکم واقعا دیونه میشم بهش گیرمیدم از اون آدمای هرزه هم نیست فقط عیبش مشروب بود که بااونم مشکل داشتم حالا هی زنگ میزنم کجایی کی میای به خدا گاهی وقتا صبرم سرمیادمی خوام نباشم هرچی هم بخوام می گیره حساباش دستمه ولی بی اعتمادشدم واقعا توعذابم راهنماییم کنین چیکارکنم خودش هم میگه من تووبچمو دوست دارم واسه شماتلاش می کنم ولی باز مشکوکم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
18.دوست عزیز شما باید به دنبال این باشید که چه علتی وجود دارد که باعث این مسُله شده است وسعی در رفع کردن علت داشته باشید در واقع به دنبال حل کردن صورت مسُله باشید. یک مشکل بزرگ ایشان مصرف الکل است که زیانهای بسیاری را به خود و زندگی و خانواده اش وارد می کند. حتما در تلاش باشید تا این مشکل را حل کنید و مطمین باشید بسیاری از مشکلات شما در این مساله ریشه دارد. از طرفی باید تا جایی که توان دارید تلاش کنید و با هم گفتگو کنید و نیازهای یکدیگر راا رفع کنید تا کمبود های ممکن باعث مشکل های بزرگتر نشود. سعی کنید برای فراموش کردن و داشتن روحیه بهتر هر از چند گاهی از او بخواهید تمام مسایل گذشته و حال را برایتان بازگو کند و به شما نشان دهد که آدم صادقی است. این گفتگوها کم کم می تواند راه را برای اعتمادی دوباره باز کند اما مطمین باشید زمان زیادی طول می کشد که اعتماد رفته برگردد پس به او هم بگوئید که باید تمام تلاشش را بکند و این مساله در کوتاه مدت حل نمی شود. البته شما هم باید صبر بیشتری داشته باشید تا او را از تلاش در جهت جلب اعتماد نا امید نکنید که این خودش مشکل را دوچندان می کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3215
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845496
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...