0 امتیاز
988 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
با سلام آیا قاری معروف شیخ ماهر المعیقلی که گفته میشود امام جماعت مسجد الحرام میباشد وهابی است یا مذهب دیگری دارد و در صورت وهابی بودن آیا گوش کردن به ترتیل ایشان اشکال شرعی دارد یا خیر ممنون از جواب کامل شما

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز

 

وهابی بودن ایشان محرز است و اینکه آیا گوش دادن صدای ایشان مشکل شرعی داشته باشد، ار نظر اینجانب بعید است ولی می توانید به مرجع تقلید خود مراجعه کنید.

تنها اشکالی که می توان با دانستن وهابی بودن این شخص و لذت بردن از صوت حزین ایشان وارد کرد این است که این صوت شما را به عقاید ایشان علاقه مند کند و لاغیر.

 صوت و ترتیل قرآن کریم با صدای قاریان بسیار مشهور و خوش صدای ایرانی و شیعه موجود و در دسترس است.

پیشنهاد میکنم از این اصوات زیبا استفاده کنید.

 

موفق باشید
توسط
اولا كه سوال از اساس اشتباه است! چون شنيدن آيات وحي از زبان هر كسي كه باشد هيچ ضربه اي به اصل آيات وارد نمي كند! پس براي ما چه سودي دارد بفهميم قاري مذهبش اهل سنت است يا شيعه!
ثانيا همه ما مسلمان هستيم و به قرآن كريم اعتقاد راسخ داريم! حال چه فرقي مي كند كسي كه براي ما قرائت مي كند اهل سنت است يا شيعه! هر دو قرآن را قبول داريم! قاري اهل سنت همان آياتي را مي خواند كه ما قبولش داريم و ما هم همان آياتي را مي خوانيم كه آنها قبولش دارند
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 949
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9794557
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...