0 امتیاز
368 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
سلام.من4ماه که باهمسرم ازدواج کردم ولی کاملا مخالف حرف ایشون که میگفتن شدیدا میل جنسی بالایی دارند شده است من خیلی خیلی میل جنسی بالایی دارم ولی ایشون اصلا حسی ندارند نسبت به من،حتی من از هیچ چیزی برای ایشون دریغ نمیکنم از لباس های خوشگل و به خودم میرسم عشوه گری میکم ولی ایشون اصلا اهمیت نمیدن من خیلی از این موضوع رنج میبرم طوری که تمام زندگی من مختل شده است نه حوصله غذا درست کردن دارم نه به خودم رسیدن رو فک میکنم50درص شایدم بیشتر مواقع من پیش قدم شدم که بارها گفته نه و من کلی خرد شده ام ولی اون هرلحظه که اراده میکنه من باید دراختیار ایشون باشم لطفا یه راهنمایی کنید حتی دکتر اورولژ هم رفتیم وقرص هاشو مصرف کرده ولی بازم....ما ماهی1یا2بار رابطه داریم واین خیلی برای من سخته خیلی زیاد چون من واقعا خواسته ام هر روز هستش و این قضیه تاثیر مستقیم روی اعصاب من گذاشته همیشه عصبی هستم لطفا یه راهنمایی کنید تا ازاین مسئله رها بشم باتشکر.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خیلی واضح این مساله را با او درمیان بگذارید و از عواقب روانی این مساله باو هشدار دهید تا بداند با شما چه می کند. این مساله در بلند مدت بسیار بسیار اثرات و عواقب بدی خواهد داشت پس نیاز به این حس می شود که یک مشاور به ایشان تذکرات لازم را در این خصوص بدهد تا در جریان باشد . حتما با در پیش گرفتن راههای درمانی علاووه بر درمان دارویی مثل رفتار درمانی یا درمانهای دیگر باو کمک کنید. علاوه بر آن با مشغول کردن خودتن با فعالیتهای مختلف مثل ورزش و... سعی کنید این مساله را در خودتان کمی کاهش دهید اما با همسرتان قرار بگذارید تا این مساله حتما حداقل هفته ای  یک یا دوبار باشد تا او نیز سعیش را در این باره انجام داده باشد. البته می توانید راببطه را بصورت یکطرفه داشته باشید تا زمانی که مشکل او بهبود یابد. یعنی او باید سعیش را بصورت یکطرفه انجام دهد حتی  اگر در لحظه احساس نیاز نکند. این را بصورت صریح از او بخواهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9813564
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...