0 امتیاز
251 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام و خسته نباشید خدمت خانم رستگارمقدم
من چهارسال است که ازدواج کردم و یک فرزند دارم از بعد زایمان افسردگی و تحریک پذیری شدید گرفتم...برای همین و یکسری مشکلات خانوادگی و رفتار همسرم سبب شد پل های پشت سرم رو خراب کنم...تو این مدت بهش بی احترامی کردم و غرورشو شکستم و کلا زنانگیمو از دست دادم و نسبت ب خودش و زندگیم دلسرد شدم اون هم خیلی رفتارش نسبت به من بد و سرد شده...هنوز هم افسردگی و عدم کنترل خودم و زبانم تو عصبانیت و اذیت هاش هست و عذابم میده میخوام از نو شروع کنم میخوام اروم و صبور و با اخلاق باشم، همسرم که تغییر نمیکنه میخوام من خیلی خوب باشم البته خیلی بد کردم از بعد زایمان با بدترین حرفها و اظهار پشیمانی از ازدواج با اون و حتی اینکه ازش بدم میتد و....اونو هم دلشکسته و دلسرد کردم ..خواهش می کنم کمکم کنید بگید چکار کنم خیییلی گیرم...

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اینکه این تصمیم را گرفته اید بسیار قابل تقدیر است. پس در این راه  توکل کنید، و تمام اراده خود را متمرکز کنید تا نتیجه لازم را بگیرید. برای این کار باید تمام حرفهای دلتان را از جمله اینکه چقدر واقعا و ز ته قلب به او علاقمند هستید و اینکه چقدر اشتباه کرده اید و دلایل اشتباهاتتان را روی کاغذی بنویسید. سعی کنید هیچ چیز را جا نیندازید و تمام مسایل را برای او روشن بیان کنید. در پایان از خود او کمک بخواهید تا شما را در این مسیر کمک کند تا بتوانید صبر و حوصله قبل را بدست آورید. منظم کردن سبک زندیگ ، ورزش منظم، تفریحات سالم و پرهیز از گذران بیهوده زندگی و بی برنامگی باید در روش زندگی شما جاری باشد تا به شما در این باره کمک کند. هر بار خواستید با برخوردی نامناسب عمل کنید به خود یاداوری نمایید که  ای کار ممکن است تمام رشته های شما را پنبه کند و تمام تلاش هایتان را از بین ببرد. سعی کنید به خوبی های همسرتان تمرکز کنید و آن ها را برای خود بزرگ جلوه دهید و برعکس نسبت به معایب بی تفاوت باشید. شما هنوز جوان هستید و مسیر طولانی را در پیش خواهید داشت . تلاش شما در این باره مطمینا پشتوانه خوبی برای زندگی آینده شما خواهد بود. با توکل بر خدا و صبر این مسیر را برای خود هموار نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2375
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9837667
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...