0 امتیاز
196 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام خدمت شما بزرگواران. حدود یک سال از زایمانم می گذرد و بعد از زایمان شوهرم دچار استرس بعد از زایمان شد به طوری که تغیرات روحی شدید و وسواس شدید پیدا کرد و باعث اختلاف بین دو خانواده شد و اکنون بعد از گذشت یک سال که شوهرم از روانشناس
 و دارو استفاده کرد بهتر شده و روابط بین دو خانواده هنوز برنگشته است در ضمن نوزادمون هم سالم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت . سوالی که دارم با توجه به وخامت اوضاع قبل اگر بخواهم برای بچه دار شدن فرزند دوم اقدام کنم بهترین زمان چه موقع است و برای پیشگیری از اسیب قبلی چه اقدامی را قبلش انجام دهم. با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
20- در این باره اول باید با روانشناسی که همسرتان را درمان کرده است مشورت نمایید و در مورد اوضاع او و چگونگی جلوگیری از تکرار با او صحبت نمایید. اما به نظر می رسد قبل از اقدام دوباره باید با همسرتام به تفاهم برسید و روابط خانوادگی را با گفتگو و صمیمیت بهبود بخشید تا دوباره این مسایل تکرار نشود. شما یک تجربه سخت را گذرانده اید و باید از آن درس بگیرید و عواملی که آن را تشدید می کرد را دوباره به کار نبرید. معمولا این گونه رفتار اها ریشه در گذشته و ژنتیک مرد می تواند داشته باشد پس باید با مدارا و کمک به او سعی کنید تا نحوه رفتارش را کنترل نمایید. بهترین راه برای بازگشت به اوضاع قبل این است که با دوخانواده بصورت مستقل صحبت کنید و دلیل این شرایط را توضیح دهید. سعی کنید هیچکس را متهم نکنید و فقط دلایل را توضیح دهید و از آنها بخواهید به عنوان بزرگتر از مشکلات چشم پوشی کنند. صمیمیت و صبر و حوصله و گذشت شما می تواند مسیر حل مساله را بسیار ساده تر کند. پس از بهبود اوضاع و مشورت از مشاور همسرتان می توانید با خیال راحت تر اقدام نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 504
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9838801
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...