0 امتیاز
3.6هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.تو رو خدا کمکم کنید.دارم دیوونه میشم.

یکساله ازدواج کردم.عااااشق شوهرمم.میبینمش میخوام واسش جون بدم..دوست دارم همش ببوسمش همش بغلش کنم.از بس دوسش دارم حاضرم به خاطرش هر کاری بکنم.مشکل اینجاست که این عشق من انقدر زیاده که خودشم باورش‌نمیشه!گاهی میگه انقدر الکی قربون صدقه ام نرو در صورتی که دیوانه وار هی دوست دارم بغلش کنم و دور و برش باشم.خودمم خسته شدم ازین وضع.این حالت باعث شده توقعم از شوهرم بره بالا و انتظار داشته باشم اونم مثل من باشه و دائم دور و برم.

خیلی بد شدم همش بهونه میگیرم هی دلم میخواد همسرم بهم توجه کنه بغلم کنه و ببوستم.مثلا روز تعطیل که همسرم خونه است انتظار دارم وقتشو با من بگذرونه و باهام حرف بزنه ولی بیشتر مشغول تلویزیون دیدن بود.

خستم ...میدونید مثلا من دوست دارم موقع رابطه پیش نوازی طولانی داشته باشه ولی شاید پنج الی ده مین باشه و اینکه دچار زودانزالی هستن و رابطه ما نهایتا تا ده ثانیه است.خل شدم باور کنید.

لال شدم انگار و نمیتونم بگم عزیز من برو دکتر.

خلاصه که کلی دلم گرفته.

چیکار کنم؟

چندبار هم عزمم رو جزم کردم بهش بگم مشکلاتم رو ولی نمیتونم به خدا.خیلی گناه دارم من...

چیکار کنم؟یه توصیه بدین جز اینکه باهاش حرف بزنم.یه دارویی هم معرفی کنید بخورم و سرد مزاج بشم.ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
19دوست عزیز تا زمانی که شما زبان باز نکنید و انتظارات و خواسته هایتان را بیان نکنید چگونه انتظار دارید که همسر شما ذهن شما را بخواند،شما خوشبختانه هنوز در ابتدای راه زندگی زناشویی هستید و خیلی راحت میتوانید با گفتگو تک تک این مسائل را حل کنید،از راهکارهای زیر کمک بگیرید

 

برایش نامه بنوسید و حرفهای خود را بیان کنید_ با ایشان به مشاور رجوع کنید جهت اینکه دنیای یکدیگر را بشناسیم،از طریق مشاوره حرف های شما گفته شود،_قرار دادن فایل های صوتی و کتب مختلف با موضوعات مدنظر خودتان جهت اموزش نیازهایتان....همچنین برای درمان زود انزالی و یا سرد مزاجی میتوانید از سکستراپ کمک بگیرید تا با تشخیص صحیح،داروی مناسب تجویز شود،اما قبل از مصرف دارو بهتر است با سرچ کردن در اینترنت از روش های مختلف به حل این مسئله بپردازید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1313
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836606
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...