0 امتیاز
221 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام من 25 سال دارم. یک سال و نیم است ازدواج کردم. در دوران مجردی خود ارضایی می کردم.فکر می کردم ازدواج کنم مشکلم حل می شود. همسرم اصلاً نمی تواند مرا ارضا کند. توی تمام این یک سال و نیم حتی یکبار هم نتوانسته. من دوباره دچار خود ارضایی شدم. از دیدن صحنه های مستهجن و سکسی لذت می برم و بعدش خود ارضایی می کنم. همسرم را بسیار دوست دارم.علاقه ایشان هم به من بسیار زیاد است.

لطفاً راهنمایی بفرمایید چه طور ترک کنم و از رابطه با همسرم به اوج برسم. هم من و هم همسرم در نیاز جنسی گرم هستیم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مشکل دقیقا از گذشته شما نشات می گیرد. شما خود را به این نوع ارضا شدن عادت داده اید و از راه دیگری بسیار سخت ارضا می شوید. این مساله کار را بسیار   سخت می کند. ترک این کار برای یک مجرد شاید خیلی سخت و گاهی غیر ممکن باشد اما شما اگر همسرس همراه داشته باشید و این مساله را با او در میان بگذارید می توانید از این سد بزرگ عبور کنید. اولا اینکه باید تا جای ممکن از این کار دوری کنید. مثلا اگر هفته ای دوبار انجام می دهید آن را با فاصله های طولانی تری برسانید.  تا نیاز در شما تشدید شود. وقتی شما خود را کنترل کنید در رابطه با همسر اماکان بیشتری برای اوج رسیدن وجود دارد. اما باید صبور باشید و به همیسرتان بگوئید که راههای مختلف و روشهای گوناگونی را آزمایش کندو. نقش همسر شما بسیار پررنگ است. برای برقراری رابطه حتما پیش نوازی بسیار طولانی داشته باشید و هرگز از دیدن فیلم و عکس استفاده نکنید. روش "تمرکز حسی" را حتما امتحان نمایید و بارها و بارها آن را تکرار کنید (سرچ کنید). از همسرتان بخواهید تا جای ممکن ر رابطه اش تنوع ایجاد نماید و شما نییز به او کمک نمایید. تا جای ممکن زمان رابطه را برای خود و همسرتان از هم کمی جدا کنید. مثلا یک شب فقط مخصوص شما باشد. سعی کنید اراده داشته باشید و تمام عکس و فیلم های در دسترس را پاک کنید و دسترسی خود را به آنها  سخت کنید. هرچه شما بیشتر خود را کپنترل کنید بیرون آمدن از این وضعیت سریعتر اتفاق می افتد. دوباره تاکیر میکنم که نکته مهم  تنوع رابطه و همکاری همسر شما و  کنترل شما توسط خودتان است که به سمت این کار نروید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1524
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9839821
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...