0 امتیاز
180 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام لطفا این سوال رو در سایت قرار ندهید . باتشکر خیلی زیاد از کانالهای زیباتون و پر محتواتون .
دوستی دارم که ۷ سال با پسری دوست هستند و الان هم دوست هستند . دوستی آنها از ول بر مبنای ازدواج پایه گاری شد ،
در این روابط کم کم روابط عمیق تر شد ودختر بکارت رو از دست داده . پسر همچنان وعده میداده .
تا الان که حدودا ۷ یا ٨ ماه است که پسر به هر نحوی به خود اجازه توهین میدهد و حتی کتمان میکند که قصد ازدواج داشته، و حالا به دختر پیشنهاد میکند که ترمیم انجام بده، و ازدواج کن ، مادر و خواهر پسر در جریان دوستی هستند اما رابطه نه ، اما خانواده دختر اصلا در نمیدانند، الاندختر فقط به خاطر حفظ آبروی خودش مجبور به تحمل شده و حتی التماس پسر را میکند لطفا بگویید دوستم باید چیکار کنه از زندگی ناامید شده خطایی که در ۱۷ سالگی اش انجام داده باید تا آخر تاوانش را بدهد ؟! تروخدا درست راهنمایی کنید ،
ممنونم دوست عزیز ، در پناه حق

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز دقت کنید که مشاور فقط می تواند در وضعیت موجود بهترین راه حل ها را نشان دهد و ریشه مشکل را یادآور شود تا دوباره تکرار نشود. در موضوع بیان شده مشخص است که به خاطر بی تجربگی و  عدم پایبندی لازم به خانواده و اعتقادات مساله ای را برای خودش رغم زده است که جبران ناپذیر به نظر می رسد. اما نکته مهم در رابطه با پسر این است که وقتی او به کسی که سالها با او بوده وفادار نمی ماند ماندن با او اشتباهی بزرگتر است و التماس او که تن به ازدواج بدهد از اشتباهات گذشته بزرگتر است و مطمینا پشیمانی بیشتری به باز خواهد آورد. در اولین قدم باید دختر از لحاظ روحی به پایداری برسد و بتواند خودش را دریابد. پشیمان بودن از این کرده و طلب بخشش از خداوند و قصد جدی برای جبران گذشته می تواند شروع بسیار خوبی باشد تا زندگی جدیدی را بسازد. شاید بهتر باشد که دختر تا حدی با مادرش موضوع را در میان بگذارد تا بتواند در مورد ترمیم  اقدام کند که حتما باید با متخصص زنان مشورت شود. مطمین باشید فکر کردن به زندگی جدید و قطع ارتباط با پسر که بی وفایی خود را اثبات کرده است بهترین کار است. شاید زمان ببرد تا دختر از لحاظ روحی به شرایط ایده ل برگردد اما الان بهتر است تا اینکه  با خفت و خاری بعد از ازدواج از او جدا شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1254
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836547
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...