0 امتیاز
210 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.مردی زنش را تمسخر میکند زن شدیدا ناراحت شده و نمیتواند شوهر را از رفتارش باز دارد...زن با عصابنیت ب شوهر ناسزا میگوید
...چیزی ک تا ب حال اتفاق نیافتاده بود...حرمتها شکسته میشود ولی شوهر بددهانی نمی کند...
چگونه میشود ب قبل بازگشت ?زن چگونه میتواند از دل همسر دراورد?!
میشود همانند سابق خوب بود و رفتارها فراموش شود...اگر زن عزر خواهی کند..شوهر بیشتر قیافه میگیرد و حق ب جانب میشود...
چگونه باید رفتار کرد ?!
ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مسایل بارها و بارها در زندگی تکرار می شود و جای نگرانی جحدی نیست. فقط هر طرف باید باید بنشیند و فکر کند و ببیند چقدر مقصر است و تلاش کند تا با رفتار و نه فقط زبانی  برای همسرش جبران نماید. عذرخواهی می تواند بصورت عملی با هدیه یا یک رفتار محبت آمیز باشد تا این حس تحقیر پیش نیاید. بهتر است در زمان آرامش با هم صحبت کنند  و ببینند دلایل این اتفاق چه بوده تا برای ادامه تجحربه داشته باشند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2371
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9805171
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...