0 امتیاز
585 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
تورو خدا کمکم کنید، تقریبا ۵ ماه عقد کردم ولی  تا امروز ی رویه خوش از مادر شوهرم و کلا از خانواده ی شوهرم ندیدم، حسادت مادر شوهر من تا حدی است که باعث جدایی برادر شوهرم از همسرش بعد از ۲ سال زندگیه مشترک شده است در حالی که آنها عاشقانه هم را دوست داشتند و الان این موضوع داره گریبانگیر زندگی  من میشه، منو همسرم هم برایه به دست آوردن هم خیلی سختی کشیدیم ولی حالا با حسادت هایه مادر شوهرم زندگی برام سخت شده، از لاک رویه ناخن من حسودی میکنه تا سرکار رفتنمو محبت کردنم به همسرم که این مورد آخر برام خیلی سخته، وقتی به همسرم محبت میکنم کار منوکم اهمیت نشون میده، برایه شوهرم که هدیه میخرم فرداش میره چند تا هدیه براش میخره تا محبت من به چشم نیاد، شبایی که همسرم خونه ی ماست من برایه فردا ناهارش غذا میذارم ولی مادر شوهرم انقدر ناراحت میشه که شوهرم میگه دیگه اینکارو نکن مامانم ناراحت میشه، اون کاری نکن مامانم ناراحت میشه، همش سعی میکنه من و همسرم رو از هم دور نگه داره، وقتی مریض میشم با هر ترفندی هست نمیذاره  شوهرم بیاد پیشم یا حتی ببرتم دکتر سریع خودشو به مریضی میزنه و... تا وقتی ازدواج نکرده بودیم اصلا نمیدونست پسرش کجاست؟چیکار میکنه؟ چی میخوره؟کی میره و کی میاد؟ ولی حالا همش مارو زیر نظر داره، همسرم هم فوق العاده از پدر و مخصوصا مادرش میترسه، من دیگه خسته شدم از این موضوع، همش تنهام چون مادر شوهرم نمیذاره ما با هم باشیم، وقتی هم که میفهمه با همیم از دماغمون در میاره انقدر شوهرمو عصبی میکنه که اونم میپره به من و با من دعوا میکنه.
 ولی اگه من بگم مامانت این کارو با من کرد میگه به دل نگیر مادره!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اولین نکته این است که شما و همسرتان در هیچ صورتی نباید این رفتارها را  پاسخ دهید و سعی کنید با صبر و گذشت از کنار این مسایل بگذرید. این مساله در بسیاری از مادرها شاید دیده شود که حس میکنند عروس ، پسرشان ا از اودور کرده برای همین سعی می کند جای خود را دوباره باز یابد. پس خیلینگران نباشید. شما با رفتار خوب خود و نشان ندادن هیچ عکس العملی باو می فهمانید که اشتباه می کند. سعی کنید با همسرتان مشورت کنید و دنبال راه حلی برای کم شدن این مسایبل باشید. مثلا این بد نیست که گاهی به همسرتان بگوئید به تنهایی به مادرش سر بزند و شما همراهی نکنید. یا گاهی باو تماس بگیرد. این کارها باعث آرام مادر و راحت شدن خیال او می شود که هنوز در دل پسرش جایی دارد. پس کمی او را درک کنید و خیلی ساده از این رفتارها بگذرید و آرامش خود را بیهوده بهم نزنید چون رفتارهای او برای شما هیچ ضرری نخواهد داشت به شرطی که خودتان هم به آنها اهمیت ندهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1154
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9839451
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...