0 امتیاز
225 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام وقت بخیر .من وهمسرم دوران عقد رو سپری میکنیم.چند ماهه دیگه ام جشن عروسیمونه اما ایشون سعی داره به هر نحوی از خرید تعدادی ازوسایلشون سرباز بزنه وهمین باعث رنجش من میشه وعصبانی شدنم ودوباره بحث وجدل  مثلا الان از وسایل چوب بااینکه همش رو باید بخره اما میگه سه تیکه بیشتر نمیخرم یا ماکه تلوزیون لازم نداریم الان نمیخرم .مابیشتر اوقات سراین مسایل مالی باهم بحث داریم خواهش میکنم بگید چه کارکنم؟میترسم فردا سر زندگیمونم به خاطر هر چیزی همین جوری کنه.میدونم گاهی هم سر عصبانیت خودم بحثمون میشه اما نمدونم چه جوری باید باایشون رفتار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز عصبانی شدن و پرخاشگری نتیجه ندارد ،شما باید در حالت ارامش و به صورت منطقی با ایشان صحبت کنید و درباره خرید وسایل با یکدیگر به تفاهم برسید ،شما باید از ایشان بخواهید که دلایل خودرا از نخریدن بیان کند...اگر منطقی است که با هم کنار بیاید مثلا مشکل مالی...اما نحوه بیان شما بسیار مهم است که چگونه گفتگو کنید به عنوان نمونه:بگویید که برای من خریدن یا نخریدن این وسایل مهم نیست ،مهم قول و رفتارهای شماست که به عهد خود وفا کنید و باعث بی اعتمادی در من نشود..
توسط
انتقال داده شده توسط zrastegar
سلام.من از روش شماهم استفاده کردم  اما جواب نداد اره مشکل مالی اما وقتی خانوادم اصرار به خرید دارن چه کارکنم.اخه وسایشون رو پدرشون خریدن فقط سرویس چوب و تلوزیون وگاز  با ایشونه که گاز رو خریدیم اما واسه بقیش اینجوری میگن .راستش کلا در مسایل خرجی باهم فرق میکنیم ،خسیس نیستن چون هرچند وقتی واسه مامان یامن کادو میخرن یا از بیرون میوه ای چیزی میگیرن وقتی میان اما در اینجور موارد کمی کوتاهی میکنن. خب

اقوام هم این چیزا رو میبینن دیگه یا شاباشی که به عروس میدن وایشون وخانوادشون سر عقد ندادن.من خیلی دوستشون دارم واسه همینم اصلا دوست ندارم پشت سزشون چیزی بگن
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
33- به نظر من شما باید کمی بلند مدت به این مساله نگاه کنیدو نباید خیلی سریع تصمیم بگیرید و قضاوت کنید. این اختلاف سلیقه ها بسیار عادی است و از آنجایی که خودتان می گوئی او آدم خسیسی نیست نباید مشکل زیادی وجود داشته باشد. بهتر است دیگر در این باره هیچ موقع بحث نکنید و نخواهید نظر او را تغییر دهید. در مورد وسایل فقط یکبار باو بگوئید که اگر نیاز می داند و تواناییش را دارد بخرد وگرنه خودش باید جواب خانواده تان را بدهد و بگوئید من مشکلی ندارم و تحمل میکنم ولی بهتر است با خانواده تان خیلی منطقی گفتگو کند و به نتیجه برسد که چه وسایلی را بخرد و چه وسیله ای را بعدا بخرد. به نظر من بحث در این مورد کوچک بی نتجه و بی مورد است.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 582
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9833636
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...