0 امتیاز
199 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام... من 24 سالمه و یک ماه عروسی کردم و رفتم سر خونه زندگیم مادرم هم چهل و چهارسالشونه ، من تازه متوجه شدم که مادرم کمتر از دو ماه باردار هستن این موضوع رو خودشون بهم گفتن و زمانی گفتن که اقدام به سقط جنین کردن با قرص ، من خیلی ناراحتم هم از این بارداری ناخواسته که گریبان گیر پدر و مادرم شده توی این زمان که اونا داماد دار شدن و اصلا هم بچه نمیخواستن هم از این موضوع ناراحتم که سقط جنین گناه بزرگیه که رو دوششون اومده ، نمیدونم چیکار کنم ، واسه سلامتیه روحی و جسمی مادرم هم ناراحتم ، بیشتر واسه این گناه ناراحتم ، پدر و.مادرم ادمای پاک و با ابرویی هستن هیچ بدی در حق کسی نکردن واجباتشون رو انجام میدن و این گناه رو هم مجبور بودن مرتکب بشن ... نمیدونم چیکار کنم واقعا ... کمکم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام،از آنچه نوشته اید مشخص است که انسان با ایمانی هستید،بارداری حلال مادرتان بلای آسمانی غیر قابل تحملی نیست و چه بسا برای بالانس هورمونی،جذب نعمت های الهی،واینده ی والدينتان ،نعمتی بی مانند باشد  اما میدانم که در عرف با داشتن داماد، پذیرش این مسئله سخت است،اولا در این سن پزشک آزمایش غربالگري درماههای اول میدهد که در صورت بیماری کودک اجازه سقط بصورت شرعی و قانونی داده ميشود،ثانیا شما مسئول تصمیمات مادرتان نیستید و نباید اینقدر نگران باشيد و ایشان خودشان حق انتخاب دارند و گناه آن به خودشان مربوط است البته باید ديه کامل کودک را بعنوان کفاره گناه بپردازند،نکته بعد اینست که اگر انسان بخواهد تسلیم امر خدایش باشد نباید به حرف مردم اهمیت دهد،کسی حق ندارد،یک بچه ی پاک بیگناه وحلالزاده که بسياري آرزوی داشتنش را دارند،از زندگی محروم کند،اگر وضعیت جسمی مادر نرمال است به ایشان کمک کنید مسئله را راحتتر بپذیرند و سقط نکنند چون هر گناهی بازتابشي دارد
توسط
ممنون از پاسختون ، ی سوال دیگه دارم؟ کفاره گناه سقط چقده ؟
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز

از دفاتر مراجع تقلیدتون یا از سایتشون استعلام بفرمایید. در ضمن شماره 32020-051 پاشخگوی 24 ساعته احکام شرعی نیز قابل اعتماد است.

 

موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 688
بازدید دیروز: 1193
بازدید کل: 9827048
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...