0 امتیاز
215 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
من ۳۴ سالمه، همسرم ۲۴ سالشه. تقریبا ۶ ساله ازدواج کردیم. یه دختر ۳ ساله داریم. همسرم منو خیلی دوس داشت. ولی دخالت های مادر خانمم باعث شد که اختلاف های زیادی بین من و همسرم پیش بیاد. ولی من اومدم فکر کردم که زندگیم داره نابود میشه، مادر خانمم هم تغییر نمیکنه، تصمیم گرفتم رفتارای خودمو اصلاح کنم، الان هم کوچکترین بی حرمتی به همسرم نمی کنم و خیلی هم دوسش دارم، ولی اون میگه من ازت متنفرم و بهم تمکین نمی کنه و میگه منو طلاق بده، از طرفی هم خیلی دوسش دارم و هم نگران دخترم هستم، واقعا موندم چکار کنم، خیلی از نظر روحی و روانی تو فشارم، خواهشا راهنمایی کنید. اگه سوالم ناقصه دستور بدین که نکات تکمیلیشو هم ارسال کنم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دخالت اطرافیان میتواند در عدم رغبت ودلزدگی همسر شما موثرباشد ولی نمیشود گفت دلیل اصلی است  بایدصحبتای همسرتون راشنید،اینکه شمابتنهایی مایل به ادامه زندگی هستید  یعنی عاملی جدیتر درعدم تمکین ایشون نهفته  است که مشاوره شخصی ایشان رابایک مشاور میطلبد ....ازمدیریت سایت لینک کانالهای اموزشی همسرداری را مطالبه کنید ودر صورت تمایل  شماره همسرتون رو برای مشاوره بگذارید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2134
بازدید دیروز: 1193
بازدید کل: 9828494
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...