0 امتیاز
295 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام خسته نباشید. من هجده سال دارم و دوسال هست که ازدواج کردم و سه ماهه که دخترم به دنیا اومده شوهرم از وقتی که زایمان کردم خیلی نسبت به من بی اهمیت و سرد شده همش دوسداره که ازم دور باشم منو میفرسته خونه مادرم واصلا سراغمو نمیگیره حتی ی زنگم نمیزنه من چیکارکنم من با این کارهاش چطور کنار بیام البته پارسالم این طور ميشد چندوقت يه بار تازه بعضی وقتا حتی خونه نمیومد

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اینکه مرد شما رغبتی به ارتباط جنسی ندارد عللی دارد . یکی از علت ها استرس و اضطراب مرد است مخصوصا در فرزند اول و البته حق هم دارد . خدا فرزندی به او داده است و مسئولیت این فرزند هم بعهده ی مرد است و مرد نگران است . این نگرانی روی غریزه ی او اثر می گذارد یا ممکن است که آقا نگران فرزند بعدی باشد بخاطر مشکلات زمان بارداری و زایمان خانم و … ، علت دیگری بیدار خوابی هایی است که برای پدر بوجود آمده است زیرا پدر تحمل این بیدار خوابی ها را ندارد ولی خدا این تحمل را در زن قرار داده است . بعضی از آقایان بخاطر گریه بچه ، بسترشان را از خانم جدا می کنند که این کار اشتباه است . در مواردی آقا سردمزاج بوده است یعنی اختلال میل جنسی کم کار داشته است و الان بعد از بچه دار شدن بهانه ی خوبی است که آقا بسترش را حدا کند ،علت دیگر توجه بیش از حد خانم به بچه است یعنی خانم تمام وقتش را صرف بچه    می کند و آقا فکر می کند که دیگر فراموش شده است و این فشار روحی دارد و روی رغبت آقا اثر می گذارد ، علت مهم دیگر این است که خانم بعد از زمان تا حد زیادی جذابیت جسمانی خودش را از دست می دهد . راه کم کردن بی رغبتی آقا رفتارهای صحیح خانم است . مثلا در مورد نگرانی آقا از فرزند بعدی ، خانم از یک پیشگیری مطمئن برای بچه دار نشدن استفاده بکند تا خیال آقا راحت بشود . راههای پیشگیری انواع و اقسامی دارد و بعضی از پیشگیری ها ریسک بالا دارد و اهل فن هم بعضی از این پیشگیری ها را توصیه می کنند ، دیگر اینکه خانم به کولیک بچه توجه داشته باشند و مدیریت بکند که بچه شب بخواند تا آرامشی مهیا بشود تا خانم به همسرش برسد ، دیگر اینکه خانم باید برنامه ریزی کند زیرا کارهایش را انجام بدهد و به همسرش هم برسد که مرد تلقی نکند که فراموش شده است ، نکته ی مهم دیگر همان جذابیت های جسمانی است . در مورد بارداری و زایمان کتاب های داخلی و خارجی زیادی داریم که در آن راه کارهایی وجود دارد تا جذابیت جسمانی خانم برگردد البته این طور نیست که اگر خانم این جذابیت جسمانی را نداشته باشد از چشم آقا بیفتد . چیزی که در زندگی زن و مرد اصل است محبت و عطوفت است . تمام کسانی که بچه دار شده اند اعتراف دارند که با وجود بچه مشکل شان با همسرشان کمتر شده است .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 437
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9822290
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...