0 امتیاز
222 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در مورد عوامل اختلاق بین زن و شوهر توضیحاتی بفرمایید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اولین عامل ،دخالت های دیگران است . مادرشوهرها نباید در حق عروس هایشان جفا کنند و هوای آنها را داشته باشند زیرا اگر شما با او رفتار خوبی نداشته باشید ، او افسرده می شود و نشاط خودش را از دست می دهد و بعد نمی تواند به نیازهای غریزی و عاطفی شوهرش که فرزند شماست برسد و روحیه ی تلاش در زندگی را ندارد و دود این به چشم شما می رود . گاهی نصیحت هایی که مادرشوهر در زندگی به عروس می کند ممکن است که به معنای دخالت نباشد. و بخاطر خیر خواهی این کار را می کنند ،پس شما در مقابل آنها مقاومت نکنید . حالا اگر این حرفها به معنای دخالت واقعی است ، باید از این گوش بیاید و از گوش دیگر برود زیرا اگر شما به این دخالت ها ترتیب اثر بدهید زندگی تان خراب می شود . آقایان هم باید بدانند که اگر بین خانم و مادرشان اختلافی پیش آمد و مادرشان رفتار خوبی با همسرشان نداشتند ،آقا باید از همسرش دفاع کند زیرا این حمایت برای زن خیلی مهم و آرام بخش است.عامل دوم وابستگی به خانواده است. آقایان باید وابستگی هایشان را به خانواده شان کم کنند . دلبستگی چیز خوبی است .همه ی ما باید دلبسته ی همدیگر باشیم ولی نباید وابسته باشیم زیرا وابستگی چیز خوبی نیست . زیرا زن می خواهد که مرد تکیه گاه او باشد و مردی که به مادرش تکیه می کند نمی تواند تکیه گاه خوبی برای همسرش باشد.خانم ها هم نباید در رفت و آمد به خانه ی والدین شان زیاده روی کنند . شما باید به حقوق مردتان توجه بکنید . اگر رفت و آمد شما به خانه ی والدین در زندگی شما اختلال ایجاد کند ، در زندگی تان مشکل ایجاد می شود . عامل سوم رفع غرایز در زندگی مشترک است . اهمیت این رفع غرایز در زندگی زناشویی خیلی مهم است . بر اساس آمار حدود 60 درصد طلاق ها ،بخاطر غرایز جنسی است . اسلام به این غرایز، دید مقدسی دارد . نگاه اسلام به این مسئله یک نگاه الهی است . خانم ها در این مسئله نباید حیا کنند زیرا این حیا ، حیای عاقلانه نیست . زن و مرد ، دو تا دنیای متفاوت هستند و در غرایز هم با هم تفاوت هایی دارند . آنها باید دنیای یکدیگر را درک کنند. عوامل سرد مزاجی ممکن است که جسمی یا روحی یا هورمونی باشد . ما در مورد غرایز جنسی نمی توانیم تمام مطالب را در برنامه بگوییم . من در یک محفل خصوصی این مطالب را بیشتر توضیح داده ام . این مطالب در یک دی وی دی بنام هنر عشق بازی جمع آوری شده است .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1443
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9843724
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...