0 امتیاز
217 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
من ۵ساله ازدواج کردم و دختری بسیار سرحال و شاد بودم.ولی خانواده همسرم برعکس من هستند و از این رفتار من سوء استفاده میکنند. هر جور دلشون میخواد بامن حرف میزنن و تحقیر م میکنند. وقتی جدی برخورد میکنم و رو نمیدم خیلی خوب جواب میده ولی من زود خسته میشم چون واقعا دارم نقش بازی میکنم خودم نیستم. همسرم هم میگه به من ربطی نداره من تو رو آوردم که یکم خانواده ام رو از این حال و هوا در بیاری و شاد کنی ولی مثل اینکه تو تحت تاثیر اونا قرار گرفتی.مادر شوهرم جلو همه میگه فلان دختر فامیل خیلی خوشگله میخواستم واسه پسرم بگیرم و منو جلو همه ناراحت میکنه. لطفا راهنمایی کنید. ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دلیل شادی وباور خوب زندگی کردن شمابایدبنحوی محکم واستوارنهادینه شده باشدکه براحتی تاییدورد دیگران تحت تاثیرش قرارندهد!!!اولا کرامت نفس شماوارزش وجودتیان بایدمحرک موثری برای ثبات قدم شماباشد پس اینکه خوبی شمابرای دیگران چه برداشتی داشته باشد،وظیفه شمانیست!!!!! سعی کنیدهمیشه سرزنده، بابرنامه،پرکاروبانشاط باشید. حداقل اثرش ین است که دچار دلمردگی پیری زودرس نمیشوید!!! اگربخواهیدبخاطر دیگران تغییر منش دهید،اون هم منشی مثل.... ایجاد توقع وانتظارکاذب رادر بقیه بیدار کرده اید..
توسط
پاسخ شما صحیح ولی من با مادرشوهري که سرخورده هست و خودش یه عمر با مادرشوهر ش زندگی کرده واز دستشون کشیده و حالا میخواد همه رو سر ما عروسان تلافی کنه خودش میگه  در جواب اعتراض من هميني که هست دوست نداری اینجا نیا.و یه دختر هم داره که مشکل حسادت داره و همش مادرش رو پر میکنه بر علیه ما .پدر شوهر هم با وجود سرمایه زیادی که داره اصلا به ما کمک نمی کنه و ما رو تو بدترین شرایط تنها گذاشت . کلا ارتباط بدی با خانواده همسرم دارم خود شوهرم هم ازشون بریده ولی من دلم میخواد به خاطر بچم ارتباط خوبی باهاشون داشته باشم.
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز شما با شناختی که نسبت به این موارد پیداکردید ریشه بیماری وبروز بیماری انها را درک نمودید مشکل شما این قسمت ماجراست که شما در صدد تغییر انها ودر نتیجه تغییر اوضاع باب میل خود هستید وهمین محل اشکال است باید خودودیدگاه  خورا عوض کنید باید تلاش کنید از زاویه دیگری رفتار انها  را ببینید وبا محبت واحترام در دراز مدت نظر انها را هم تغییر دهید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

18 نفر آنلاین
0 عضو و 18 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1324
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834378
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...