0 امتیاز
140 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
با سلام من مدت یک سال دو ماه هست که عقد کردم از هشت ماه بعد از مجلس قرا بوده مراسم بگیریم و تاالان سه مرتبه تاریخ مشخص کردیم و کنسل شده است دو سری همسرم کنسل کردن به خاطر شرایط کاریشون و خرید یا رهن کردن خونه و یک سری هم خانواده همسرم به خاطر زایمان خواهرشوهرم هر سری هم به همسرم میگم کی مراسم میگیریم فقط میگن میگیریم و جواب درستی نمیدن منم به خاطر شرایط خانواده و رفت و امد زیاد در منزلمان و بودن خواهر و برادرم در منزل خیلی از این وضعیت خسته شده ام.لطفا راهنمایی کنید چطور همسرم تشویق کنم زودتر مراسم بگیریم.متشکر از راهنماییتون ولطفا پرسش در سایت قرار ندهید.و در صورت امکان پاسخ ایمیل شود.متشکرم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز نحوه بیان وصحبت شما خیلی مهم است اگر دایم با ناراحتی وغرزدن این مساله را عنوان کنیدنتیجه عکس خواهید گرفت .اولین نکته ای که در گفتار تأثیر فراوانی در روان شوهرتان دارد و این گفته موجب افزایش علاقه شوهرتان به شما خواهد شد ، «تحسین کردن شوهر» است، این تحسین مهم ترین نیاز روحی یک مرد است .
هنگامی که مرد در آستانه شکست قرار می گیرد و زمانی که در آتش ناکامی می سوزد و احساس می کند که همه چیز علیه میل و اراده او در جریان است به زنی نیاز دارد که به او اعتماد به نفس بدهد و روحیه اش را تقویت کند . همان گونه که اتومبیل بدون بنزین ، روغن و آب به حرکت در نمی آید ، مرد نیز بدون داشتن یک مشوق که به او ایمان داشته باشد قادر به پیمودن مدارج موفقیت نیست . تشویق و ترغیب باعث تقویت فکری وروحی مرد می شود .هر زنی می تواند نکات مثبت همسرش را بیابد ، آن را تمجید کند ، نقاط ضعف او را نیز از زاویه مثبت نگاه کند و شوهرش را تمجید نماید .به عنوان مثال اینگونه از وی تعریف کنید تا نسبت به سروسامان گرفتن زندگیش  باانگیزه شود..چقدر خوش شانسم که تو در زندگی من هستی..هیچکس به اندازه تو خوشحالم نمیکنه.دارم لحظه شماری میکنم که با تو زندگی مشترکم را شروع کنم و..با اینگونه ابراز محبت کردن همسر شما به مرور تحت تاثیر قرار میگیرد که هر چه زودتر این اغاز را شروع کند.همچنین گاهی از دور بودن از ایشان ونداشتن شرایطمناسب در منزل پدری تان بگویید اما با احساس ومهربانی تابه درک شرایط شما نیز برسند.موفق باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 706
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841447
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...