0 امتیاز
298 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
سلام ممنون از سایت خوبتون
من تازه عقد کردم.یعنی حدودن یک ماهم نمیشه که از عقد منو همسرم میگذره و بالطبع عاشق همدیگه ایم. ما از خانواده هایی مذهبی هستیم ولی متوجه شدم که همسرم با دختر عموهاش ویا زن داداشش خیلی راحتن.من نمیدونستم که خانوادشون تا این حد بازن که هرطور لباسی جلوی نامحرماشون بپوشن یا اینکه موقع سلام دادن به هم دست بدن. این موضع منو خیلی نگران کرده که نکنه به آینده زندگیمون لطمه ای وارد بشه! اخه من از رابطه داشتن همسرم با نامحرما به شدت بیزارم همونطور که اون از رابطه ی من با مردای غریبه خوشش نمیاد و من این کارو ترک کردم و خیلی مواظب رفتارم هستم. ولی من دیدم که اون به زن داداشش که دوتا بچه داره خیلی راحت دست میده و وقتی بهش گفتم از این کار خوشم نمیاد و دوس ندارم گفت اون بزرگتراز منه از وقتی من بچه بودم اونم تو خونمون بوده مشکلی نداره بهش دست بدم.منم بهش گفتم پس بااین استدلال منم میتونم به برادرای تو دست بدم، که عصبانی شد
حالا ازتون یه راهکار میخام که کمک یه تازه عروس کنین تا بتونه حرف خودشو ب همسرش بزنه تا متقاعدش کنه که به حرفو سلیقه و فرهنگش تو این زمینه احترام بذاره
من شوخیاشونو یا این رابطه های به این نزدیکی با همسرم رو نمیپسندم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در این موارد باید خیلی جدی مقاومت کنید. خیلی واضح است که این کار حرام است و باعث اثرات بسیار بدی در بلند مدت خواهد شد. از او خیلی صریح و جدی بخواهید که بدچن توجیه کار اشتباهش را ه هر صورت که خودش میتواند ترک کند شاید نیاز به زمان داشته باشد که مشکلی نیست ولی از او بخواهید حتما باید ظرف چند هفته یا ماه این روابط نادرست را تغییر دهد. باو بگویید که این روش باعث بی اعتمادی,شما باو و کم کم از بین رفتن محبت و سپس تغییر رفتار خواهد شد که باعث سستی بنیان خانواده میشود. از او بخواهید همانطور که شمت این مسایل را مطابق میل او رعایت میکنید او نیز رعایت نماید.سعی کنید در این باره خیلی جدی باشید تا ادامه پیدا نکند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1003
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841744
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...