0 امتیاز
184 بازدید
در سبک زندگی اسلامی توسط
باسلام من و همسرم بعلت کارش چندماهی هست که ازهم دور زندگی میکنیم و فقط آخرهفته همدیگرو میبینیم من ۳۷ وهمسرم ۳۹ سالشه... من درین مدت خیلی ازلحاظ جنسی بهم فشارمیاد .. خیلی جلوی خودم رومیگیرم وگاهی هم متاسفانه نمیتونم .. خیلی عذاب وجدان دارم چون میدونم گناه بزرگیه کلافه شدم لطفا کمکم کنید تمام بارزندگی و بچه ها و حتی خانواده خودشم رودوش منه و بیشتر بهم فشارمیاره
... درضمن کارش رونمیتونه منتقل کنه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما باید این مساله را جدی بگیرید و حتما راه های زیر را امتحان نمایید تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید.  1- اولا با همسرتان گقتگو کنید و شرایطتان را برای او تا حددودی بازگو کنید تا اگر می تواند تلاش بیشتری در این زمینه بنماید. 2- سعی کنید با اصلاح کردن تفکرات خود به خودتان کمک کنید. مسایل جنسی معمولا باین شکل هستند که هر چه بیشتر به انها فکر کنید و به ان پروبال دهید بیشتر به شما مسلط شده و از اختیارتان خارج می شود. پس باید سعی کنید قبل از اینکه بر شما مسلط شود خود را از این افکار خللاص کنید. شما اگر یکبار در مقابل این وسوسه مقاومت کنید بار دوم ساده تر پیروز خواهید شد و برعکس اگر یکبار مقاومتتان را بشکنید در بار دوم بسیار سخت تر خواهد بود. بنا براین هر چه پیش می روید بیشتر دراین باتلاق فرو خواهید رفت که انتهای ان خیلی خوشایند نخواهد بود. پس سعی کنید تا جای ممکن با یاداوری اثرات زیانبار این رفتار و عدم تفکر به این مسایل از انها دوری کنید. 3- ورزش و مشغولیت زیاد کمک بسیار مهمی در این زمینه بشما می کند. حتما هفته این سه یا چهار روز را به فعالیتهای ورزشی (سبک و نیمه سنگین) اختصاص دهید. در کنار ان شنا و ورزش هایی مثل یوگا بسیار موثر خواهد بود. 4- حتما برای روزها و ساعتهای خود برنامه منظمی تختصاص دهید و تمام ساعات خود را به فعالیتهای مشخصی بگذرانید تا وقت ازاد برای فکر به این مسایل نداشته باشید. هرچه بیشتر بیکار باشید بیشتر ای افکار به شما روی خواهند اورد. 5-  در نهایت سعی کنید زمینه های این رفتار را کمرنگ کنید مثلا اگر فیلمهای نامناسب یا حتی فیلمهای عاشقانه می بینید ان را کنار بگذارید. اگر ماهواره دارید ان را حتما کنار بگذارید.  موسیقی های تحریک کننده و غذاهای پرانرژی و تحریک کننده را نیز در زندگی خود کم کنید. تمام این مسایل دست به دست هم می دهند که شما ارمش بیشتری داشته باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1237
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802510
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...