0 امتیاز
219 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ده ساله هزدواج کردم شش ماه نتوجه خیانت شوهرم شدم ولی تا حالا هیچی نگفتم چندتا سوال دارم
یک . ایا به سکوتم و چشم پوشی ادامه بدم
دو . ایا اینکه پنهانی گوشیشو چک میکنم تا از همه چیز خبردهربشم کار درستی است
البته مهر ومحبتم رو زیاد کردم ایشون هم توجه اش الحمدلله بهترشده ولی همچنان به خانم های دیگر هم از طریق چت محبت میکنه
سه. ایا به محبت و علاقه ام ادامه بدم
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
10-دوست عزیزدردرجه اول شما باید به دنبال پیدا کردن ریشه مشکل باشید تا این مشکل رفع شودپاسخ سوال یک خیر میباشد وپاسخ سوال دو.دست از این کار بردارید چرا که فقط باعث بدتر شدن میشود اگر که میخواهید این مسئله حل شود باید با روش های دیگر ان را حل کنیدباید با ایجاد تغییر و تنوع در شکل زندگی، مثل ایجاد تنوع در نحوه برقراری ارتباط با همسر تفریحات نحوه پوشش و روابط زناشویی و... سعی در ایجاد جذابیت بیستری برای او بکنید تا او را به مجیط خانه و خودتان دلبسته تر کنیدحتما خیلی عادی و با زبان محبت امیز از او بپرسید که دلیل کارش چه بوده و ایا نیازی به این نوع روابط هست یا خیر؟ بگدیید که باو اعتماد کامل دارید اما از او بخواهید برای ارامش بیشتر شما با کاهش روابط صمیمانه با او خیال شما را راحت تر کند. سعی کنید حرفهایتان را صریح ولی نرم بگویید و بی حاشیه از او بخواهیدموفق باشید
توسط
در مورد اینکه بهش بگم که متوجه خیانتش شدم تردید دارم که گفتنم راه چاره ایی باشه یا نه
فکر میکنم اگه بهش بگم
بگه همین که هست یا داد وبیداد کنه چرا تو کاراش سرک کشیدم یا سکوت کنه یا دفعه بعد پنهانی کاری کنه تا من متوجه نشم
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
4- بله حدستان درست است و این احتمال ها وجود دارد. در این صورت من از شما سوال میپرسم زندگی با یک فرد خیانتکار که با زنهای زیادی در ارتباط است  را می پذیرید؟ اگر جواب سوال مثبت است که می توانید به پنهان کاری ادامه  دهید. اما در صورت منفی بودن جواب باید تلاشتان را برای حفظ زندگی تان انجام  دهید. بهرحال یا او باید شما را قانع و راضی کند  یا به کارش ادامه میدهد و میگئید من همین راه را ادامه میدهم. در این صورت مطمین می شوید که اگر شما محبت بینهایت هم میکردید او به کارش ادامه میداد و اگر پنهان هم میکردید او اصلاح نمیشد چرا که اگر قرار به اصلاح بود باید از اینکه شما فهمیده اید شرمنده میشد و در صدد اقدامی برای راضی نگه داشتن شما بر می امد. پس اگر زندگی و همسر خود را دوست دارید سعی کنید این را باو بفهمانید که چقدر او را دوست دارید و این اشتباه او را خواهید بخشید. با محبت و نرمی به او بگوئید که چه کمبودی بوده که به این مسیر قدم گذاشته؟ با مهر و محبت زیاد به او بگوئید که چقدر از این مساله دل ازرده هستید و فقط می خواهید بدانید شما چه کمبودی داشته اید؟ سعی کنید احساسات او را با این طرز برخورد تحریک کنید و او را دچار عذاب وجدان نمایید تا کمی به کارهای فکر کند. گفتن این مساله به او در صورتی مضر خواهد بود که با دعوا و مشاجره همراه شود. اما اگز شما بگوئید که بصورت اتفاقی به اینم مسایل پی بردید و حالا دلیل ان را میخواهید بشنوید تاثیر بهتری خواهد داشت.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 672
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835965
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...