0 امتیاز
399 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام.من چند جایی خوندم که زن نباید در روابط جنسی پیشقدم بشه آیا این که ما لباس تحریک کننده بپوشیم که همسر تحریک بشه نیز همان پیشقدمی محسوب میشه؟منظور گفتنش هس؟واینکه نباید زن ابراز دلتنگی کند و زیاد به همسرش بگویند دوستت دارم درست است؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

اگر هر شب از یک روش رابطه برقرار شود خوب طبیعتاکم کم از لذت آن کاسته می شود بهتره بعضی شبها بیشتر از خودتون ناز کردنو نشون بدهید از همان روشهای زنانه که حتما بلد هستید رابطه هارد رو فقط در نظر نگیرید نیازی نیست هر شب به رابطه هارد منتهی شود رابطه سافت نیز شاید بیشتر حتی لذت بخش باشد پیشنهاد میکنم بعضی از شبها شما پیش دستی کنید بستر خود را تغییر دهید دکوراسیون اتقاق خواب یکنواخت نباشد جای تابلو هارو عوض کنید فقط در اتاق خواب این رابطه رو ادامه ندهید البته اگر فرزندی ندارید هر شب خواسته جدیدی رو در رابطه طلب کنید حرفهای تکراری نزنید یادتون باشه بوسیدن لیسیدن مکیدن در رابطه جنسی امری ضروری میباشد عطری که استفاده میکنید یکسان نباشد نوع نوازش کردنتون مثل شب قبل نباشد در یک حالت به این رابطه نپردازید رابطه جنسی زمان ندارد در طول روز هم می شود غافلگیر کنید همسرتان را کنار پس از مکیدن گوشها او آرام و با متانت بگویید چقدر دوستش دارید موهایش را نوازش کنید نترسید این حق شماست در یک شب همه خواسته هایتان را نه بگویید و نه همه کارهای یکه بلدید را رو کنید برای شب بعد هم فکر کنید خانم اگر از لاک استفاده میکنید که حتما بکنید رنگ لاک دست و پای شما تغییر کند هر شب یک رنگ نوع آرایش نوع لباس پوشیدن آقایان هر شب یک واژه را بکار ببرید البته زنان جمله دوست داشتن رو خیلی دوست دارند کوتاهی نکنید بهتره هر شب لباسها تو را عوض کنید آنچه از همسرتون انتظاردارید در مورد خود هم رعایت کنید امیدوارم توانسته باشم به سئوال شما پاسخ بدهم با تشکر از اعتماد شما

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

دوست عزیز در بسیاری از پاسخها به پرسشهای مشابه پاسخهایی خواهید,یافت اما بطور مختصر روشهای زیر را بکار گیرید.
۱-سعی کنید علایق و نیازهای همسر خود را بهتر بشناسید. این کار را با پرسشهای گهگاه و دقت در رفتار او در هنگام بیرون رفتن مهمانی سینما و ... دریابید.
۲- متناسب با علایقش متنوع باشید. تنوع باید در تمام امور شما جاری باشد. از نوع غذا و لباس پوشیدن گرفته تا نوع تفریحات, رابطه زناشویی , نحوه صحبت و لحن حرف زدن و حتی نحوه استقبال از او در هنگام امدن بخانه. در تمام این امور اگر کمی سلیقه و دقت و حوصله بخرج دهید میتوانید راههای جدیدی بیابید که برای او خوشایندو جذاب باشد.
۳- مطالعه کنید. یکی از روشهای خوب در جذب مرد داشتن اطلاعات بروز و همصحبتی در مسایل مورد علاقه او مثل کار او, سیاست و...است . برای اینکار باید به اندازه کافی مطالعه نمایید تا بتوانید رابطه مناسب و غیر تکراری ایجاد کنید.
۴- اورا سورپرایز کنید. برایش هدیه بخرید و گاهی بدون دلیل برایش جشن دو نفره بگیرید. بگزارید مطمین شود که چقدر برای شما عزیز است.
۵- گاهی بگزارید او به دنبال رضایت شما و جلب نظر شما باشد. گاهی مردان به این نیاز دارند که برای چیزی که دوست دارند تلاش کنند و ان را بدست اورند. به او انگیزه بدهید تا برایتان کاری را به بهترین روش انجام دهد.

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

مردان بدنبال ارامش هستند نه زنان دست نییافتنی وقتی که ما بدون مهارت همسرداری وارد زندگی مشترک میشویم بدون امادگی ومهارت فقط به فقط ارامش واسایش رو از همسر وخودمون سلب میکنیم وقتی بدون اموزش تفاوتهای زن ومرد همسرداری میکنیم ونمیدونیم همسرمون از ما چه توقعی دارد وچه مسائلی اورا عصبانی وچه ارام بخش اوست وقتی یاد نگرفتیم یار باشیم وهمیشه بار بودیم نه عشوه گری زنونه ونه سیاست داشتیم بعد نتیجه میشود خیانت همسر

 

پیشنهاد میکنم با استفاده از تگ واژه مهارت همسرداری و عشوه و ناز زنانه در آدرس زیر مهارت های خود را افزایش دهید.

qurann.ir

http://qurann.ir/tag/%D8%B9%D8%B4%D9%88%D9%87-%D9%88-%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/

به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9802825
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...