0 امتیاز
944 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
دختری هستم که حدود 4 ماهه عقد کردم وتقریبا هفته ای یکبار پیش همسرم هستم به همین خاطر همسرم تمایل زیادی به ارضا شدن و ارضا کردن من در همون یک شب داره و وقتی من عادت ماهیانه هستم سعی میکنه از روی لباس در حد معاشقه منو ارضا کنه و از نظر اون مشکلی از لحاظ شرعی در این مورد نیست میخواستم نظر شمارو بدونم واینکه آیا این کار با توجه به عادت بودن من تاثیر منفی روی جسمم نداره و غسل کردن بعد از رابطه با وجود پریود بودن حکمش چیه؟؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز

از لحاظ شرعی ارضا شما و معاشقه با شما در زمان عادت ماهانه اشکالی ندارد و حرام بودن فقط مختص دخول و آمیزش جنسی در این دوران است. البته تمتع از شمابرای همسرتان از ناف تا زانو مکروه گفته شده.

از لحاظ پزشکی قضیه بهتر است از متخصص زنان مشورت بخواهید ولی به دلیل اینکه ارضاء و معاشقه جنسی انقباضات رحم رو بیشتر میکنه و ممکنه باعث خونریزی بیشتر بشه شاید اگر در نیمه اول مدت پریودتون انجام نگیره بهتر باشه

برای غسل جنابت , به فتوا اکثر مراجع غسل بعد رابطه کفایت نمیکنه و باید تا پایان دوران عادت ماهیانه صبر کنید و غسل جنابت و حیض رو با هم انجام بدهید.
می توانیدبرای کاهش اثرات باقی ماندن غسل جنابت برضمه تان, بعد  ارضاء در دوران عادت, وضو بگیرید.

موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 414
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9813851
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...